"SHOP AND EARN EUROBONUS POINTS" - Noen som har testet?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Skinnes, 21. juni 2016.

Tags:
  1. Skinnes

    Skinnes EBG, AY Gold

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Travellingalf and Nanping like this.
  2. Skinnes

    Skinnes EBG, AY Gold

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Nå er jammen Dustin (bedrift) fjernet :(
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Det generelle inntrykket etter å ha klikket litt rundt er vel at Viatrumf jevnt over gir mer bonus.
     
  4. Skinnes

    Skinnes EBG, AY Gold

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Det har du helt rett i, men dessverre så har/hadde ikke Viatrumf alle butikkene som Eurobonus sin tjeneste har.
    Nå er jo Dustin fjernet fra Eurobonus sin tjeneste også, den ble også fjernet fra Viatrumf.. Ingen grunn for meg å bruke Eurobonus sin tjeneste lenger.
     
  5. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    har en utfordring her;

    skal kjøpe to utelamper og på belysning1. kommer sas linken opp
    http://www.belysning1.no/products/norlys-london-vegglampe

    men når jeg trykker på den og kommer inn på sas shoppen så står ikke denne butikken listet opp.

    har ikke brukt sas shoppen før. vil det fungere? 1750 poeng der så jeg vil jo gjerne ha de....
    kjøpte 4 lamper der for 6 måneder siden og da kom ikke sas vinduet opp øverst. mulig de er ny butikk pg derfor ikke registrert på siden??
     
  6. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Belysning1 er ikke knyttet opp mot hverken sas shoppen eller ViaTrumf. Så du vil ikke opptjene poeng ved å kjøpe via belysning1. Alternativet blir å finne en lampe som ligner fra en av nettbutikkene som genererer EB-poeng (jeg har ikke sjekket om de har tilsvarende) eller bruke SAS MC/AMEX/Visa Trumf etc for å få noe poeng.
     
  7. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har benyttet meg av sas shoppen veldig mye og har dratt inn ca 25 000 EBP i løpet av det siste året kun på shopping. Venner og familie får alt av bursdagsgaver og julegaver fra nettbutikker, enten de liker det eller ei :rolleyes:

    Det var først via dette forumet at jeg ble gjort oppmerksom på ViaTrumf, det er greit med alternative nettbutikker selv om jeg ser at mange er felles for de begge. Så neste steget nå er å forløpende vurdere hva som gir best poenguttelling på kjøpene, trumf eller sas.

    Det skal sies at jeg alltid sjekker priser med flere nettbutikker og butikker før kjøp. Dersom Viatrumf eller sas ikke er best på pris, så handler jeg heller ikke med de.
     
    Travellingalf liker dette
  8. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    har du notification?
    om du trykker på linken så kommer det opp øverst hos meg hvertfall??
     
  9. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har notification på trumf, men ikke sas. I listen over butikker ligger ikke belysning1. Kan være at de har vært en del av sas shoppen før, men ikke nå lenger. Du får sende de en mail og høre :)

    upload_2017-2-2_10-44-58.png
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får også beskjed om "62 poeng per 100 NOK" på den siden via SAS notifikasjon, men finner den ikke i listen når jeg trykker meg videre.
     
  11. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    En liten digresjon, jeg byttet pc før jul og på forrige pc'en hadde jeg sas notifikasjon. Etter at jeg fikk ny pc har jeg forsøkt å finne igjen lenken til å laste ned notifikasjonen, men jeg finner den ikke? Noen som vet?
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hm, dette var merkelig. Den fungerer fint her hos meg på jobb (Windows og Chrome) og jeg har den også installert på mine private Mac´er hvor den også fungerer fint. Men SAS´ sin egen link til "SAS EuroBonus Finder" som tillegget heter fungerer ikke og jeg ser det samme er debattert i andre forum. Men viss du f.eks. bruker Chrome så kan du finne den via Innstillinger -> Flere Verktøy -> Utvidelser og jeg antar noe lignende også finnes for andre nettlesere.
     
    Angie liker dette
  13. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips, det funket ikke med utvidelser. De finner ikke plugin'en som jeg søker etter, SAS Eurobonus Finder. Har sendt en mail til SAS, så får vi se hva de sier. Jeg bruker både IE og Chrome. Kan virke som at den fungerer greit for de som allerede har lastet den ned, men at det ikke er mulig å laste ned for de som mangler den.
     
  14. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    ja, det er det jeg mener...
    sendte de mail på søndag men har ikke hørt noe. grrrr jeg må bare bestille nå
     
  15. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har erfaring med hvor lang tid det tat før man får disse poengene? Oppe i 7 uker siden handel, har ikke fått enda.
     
  16. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Går fort 12 uker. Len deg tilbake, la tiden gli forbi og plutselig en dag dukker de opp
     
    Larsmarius liker dette
  17. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Eller ikke... jeg har ikke fått poeng for et kjøp hos zalando i oktober, selv ikke etter purring. Når det skal være så mye jobb med å få registrert poeng - for ikke å tale om alle manglende poengregistreringer som trolig går under min radar - så begynner jeg å mene at dette opplegget ikke er verdt bryderiet til de finner en bedre løsning.
     
    RoadKing liker dette
  18. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Forsåvidt enig, men hentet nettopp ut 40k poeng fra Trumf (like tregt ogusikkert) og er på god vei mot 40k nye. Det gjør det verdt det
     
  19. Skinnes

    Skinnes EBG, AY Gold

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Mangler fortsatt nærmere 3000 trumf kr. Ekstremt frustrerende lang behandligstid på saker hvor poengene ikke har blitt registrert. Men som "bighc" sier, det er verdt ventingen.
     
  20. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet hvor lang tid det kan ta før man får poeng fra SAS? Er dette i det hele tatt en aktiv tjeneste lenger?

    Går jeg inn på onlineshopping.flysas.com og sjekker min konto står det at jeg har 613 poeng på vei for et kjøp i november 2016. Har prøvd å purre, men de svarer aldri.
     

Del denne siden