"SHOP AND EARN EUROBONUS POINTS" - Noen som har testet?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Skinnes, 21. juni 2016.

Tags:
  1. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en haug med poeng fra Zalando-shopping på vegne av øverstkommanderende som ennå ikke er overført, selv om kjøpene er gjort så langt tilbake som mars 2016. Hvorfor det skal ta halvannet år å overføre poengene, og om jeg noensinne kommer til å se snurten av dem, må gudene vite.
     
  2. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har prøvd å trekke det fysiske EB kortet sitt i terminalen hos de som støtter dette? Her skal man jo tilsynelatende også kunne få dobbeldippe med kredittkort som har poengopptjening også.

    At Villa Paradiso you can try out Italian specialties like you haven't tried them before. On our menu you will find traditional Italian dishes like pizzas, pastas and different antipasti's.

    Powered by Loyal Solutions

    To accrue EuroBonus Extra points, simply swipe your SAS EuroBonus Membership Card (not your EuroBonus credit card) in the payment terminal before you pay. You can then pay as you wish in cash or by credit/debit card.

    If you pay with a SAS EuroBonus credit card (American Express, MasterCard, Diners) you´ll earn additional points for using this payment option.
    Remember, regardless of how you choose to pay - you must always swipe your EuroBonus Membership Card at the time of purchase to earn points. If you do not have a card or have lost your EuroBonus membership card (without payment function) you can easily order one via the SAS website.
    Points will be transferred to your EuroBonus account either the next banking day or up to 21 days after the purchase depending on the type of merchant. If you return the product accrued points will be deducted.
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,639
    Likes mottatt:
    34,847
    Bonuspoeng:
    293
    Tror det var hyppig sveiping av Eurobonuskort på Asylet på øl torsdag ;) Så det er det helt sikkert noen som kan si noe om.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,749
    Likes mottatt:
    21,952
    Bonuspoeng:
    293
    Jada, man kan trekke SAS Mastercard etter å ha trukket Eurobonuskortet.
     
  5. skuddsikker

    skuddsikker Bonusjeger

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Er det mulig å ha en mer missvisende reklamen på forsiden av "Shop and Earn"??

    [​IMG]

    Reklame: "Doble poeng på iPhone X"
    Terms: "Please note: No points are given on iMac Pro, iPhone X, Apple TV 4K, Apple Watch Edition"

    o_O
     
    Thomas123 liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er jo bare helt utrolig. Og med den skjermdumpen der burde du ha en god sak om du bestiller og så henviser til den i etterkant for å få 20 poeng per 100 kr.
     
    Franco63 and Xflipper like this.
  7. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har prøvd:cool:
     
  8. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Hele «shop and earn points» greia til SAS er jo en total farse. Har prøvd 4-5 ganger blant annet på Zalando og ViaPlay for å teste det ut. Flere av kjøpene er gjort for flere måneder siden, har ikke sett snurten av et eneste poeng. Og basert på erfaringer fra denne og andre tråder er det tydeligvis ikke verdt bryet å klage heller..
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    1.5 år siden jeg gjennomførte et kjøp på Zalando, poengene er enda ikke kreditert. Har sendt flere forespørsler.
    Mitt håp er at Zalando skal bli tatt inn i varmen til ViaTrumf
     
  10. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Da er vi to. Holder meg kun til
    ViaTrumf fremover.
     
    MadsVaHa liker dette
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Viatrumf er ikke veldig bra det heller altså. Hadde et kjøp i juni som de enda ikke har overført. De "purrer" på butikken jeg handlet fra, men tar null ansvar selv.
     
  12. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Har testet dette her i København på flere barer og restauranter, har aldri sett snurten av et eneste poeng:rolleyes: Betjening himler med øynene når man står i kassen som en idiot og prøver å trekke et ikke-betalingskort...
     
    Oddvar liker dette
  13. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er klar over det, og jeg har også der noen utestående penger. Men, der får jeg i alle fall noen av pengene mine, har ikke fått et eneste poeng fra SAS enda.
     
  14. kaaai

    kaaai Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Har ikke fått et eneste poeng fra noen av nettbutikkene via Eurobonus (zalando, Bogard, whiteaway etc) enda, men kjøp i butikk er jeg sjukt imponert over. Trekker eb-kortet i kortleseren på Rent Mel i Oslo for kjøp av 2 skoleboller, og 30min senere er poeng på konto..
     
  15. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har heller aldri fått ett eneste poeng fra nettbutikker via Eurobonus. Mistenker at det simpelthen ikke registreres, noe som sikkert kan skyldes teknisk feil hos SAS. Merkelig at jeg nesten aldri har fått problem med å registrere handel via Viatrumf.
     
  16. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Har bare prøvd betalingsterminal-opptjening en gang, Trancher på Aker Brygge. De forstod heller ingen ting av hva jeg drev med. Men sendte inn kvitteringen via nettskjemaet deres senere, og da kom poengene i løpet av et par dager.
     
    GinTonic liker dette
  17. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har bestilt viaplay, men ikkje sett nokon poeng. Ingen svar frå sas, og viaplay tek ikkje ansvar. Herved oppsagt
     
  18. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Testet dette på Kullt i Oslo, men det gikk ikke. Var ingen logisk måte å dra eurobonuskortet på først. Heller ikke ulogisk ;-) jeg og en stakkars servitør prøvde i 5 minutter å få til en måte å dra kortet på som betalingsterminalen likte.
     
  19. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Har prøvd på Bøf og Ost i Køben, Salsa i Bergen. Begge gonger med forvirra servitør. Men poenga på konto dagen etter. Har prøvd på Chillout i Bergen men har ikkje sett noko til dei poenga. Men dei som jobba der visste faktisk om det. Får sende inn kvitteringa eg mista, eller det bør kanskje halde med kvittering frå MC.
     
  20. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,218
    Likes mottatt:
    17,298
    Bonuspoeng:
    293
    Har heller ikke fått de til å fungere på Kullt. Og i tillegg har de sånne laaaaaaaaange kvitteringer som er leie å scanne inn. Men det går på et vis.

    Fungere dårlig på Amundsen også. Fungrere bra på Royal Gastro, utenom en av terminalene ute ...
     

Del denne siden