96 er vel favoritt setene til Lucky. https://onemileatatime.com/best-singapore-airlines-a380-business-class-seat/
Har hatt rad 96 i nesten fullt fly. Det er kanskje litt meir trafikk her, men merka ikkje dotrafikk Det mest positive er at det er kaldere bak her(eg vil ha det kaldere en normal temp på redeye) og at det er ein liten, skjerma minikabin. Ville valgt det att
Rad 11 er blokkert, men blir vel tilgjenglig ved innsjekk 24-48 timer før avgang. Ingen vinduer på den raden, dog...
Vet. Legg inn varsel på Expertflyer, fungerte bra! Hvis du må ha vinduer, holder du deg unna. Hvis ikke, vil jeg påstå at de er de roligste og beste setene med tanke på å sove/ligge. Så på han "stakkaren" bak meg med bena klemt inn under setet mitt - stor forskjell!
Jeg anbefaler noen rader lenger frem som også er bulkhead, 91DF. Se omtale og bilder i min post her: https://insideflyer.no/forums/posts/299242/
Dette er ikke noe å stresse med. Alle setene i SQ Biz er kjemegode. Spiller ingen rolle hvor du sitter. Turen blir topp uansett
Hadde nok en topp tur med Singapore biz fra Sydney til Singapore i 777-300ER. Personlig synes jeg bulkhead-setene er betydelig mye bedre ift. benplass, men gikk overraskende bra å ligge på skrå (183 cm høy). Kunne ligge på begge sider. Og igjen - SQ leverer fantastisk soft product..!
Høres bra ut. Jeg tester SQ Biz for første gang i morgen, 777-300ER fra LHR. Har bulkheadsete. Gleder meg.
Kva kablar bør ein ta med seg når ein skal fly SQ C? Eg har forstått det slik at ein kan kople eigne einingar til IFE. Er det USB som gjeld?
Takkar. Då fungerer det altso med den vanlige "iPhone/iPad-kabelen" som ein nyttar når ein skal lade?
Noen som vet når SQ offentliggjør inflight Menu for First? Skal fly T/R i januar/februar og det står at den ikke er tilgjengelig. Tidligere stod det at den skulle bli tilgjengelig før jul, men det skjedde altså ikke...
Mulig dette er et dumt spørsmål, men legger man inn sitt EB nummer ved bestilling direkte fra Singapore Airlines, eller må jeg etterregistrere dette på noe vis? Jeg ønsker helst å ha statusen knyttet til billetten av hensyn til lounger underveis, samt ekstra bagasje på de legs som er betjent av SAS osv.