Jeg har aldri flydd 380 men det blir A380 til Hong Kong turen med dere i Oktober men det blir da i First så ikke sammenlignbart med Biz Virket stolen mindre i A380 enn i 777 hos SQ? Syns bare setet virker en del nyere i A380..?
Blir nok ikke med meg (tror jeg ). Jeg opplevde også stolen som romsligere, du er mer innpakket på 380. Iallefall den nyeste. Jeg hadde gammel 380 fra Auckland, men jeg husker ikke at jeg tenkte noe spesielt der. Kanskje var den like romslig som på 777 og derfor jeg ikke tenkte noe på det.
Sjef du liksom I utgangspunktet kunne jeg ikke, for jeg skal på motorsykkeltur i Argentina/Chile og det var satt opp til den perioden. Nå viser det seg at den er blitt forskjøvet. Men, det blir mye fly da (jeg vet, kan ikke si sånt her ). Tenker på det, så får man se
Har vært der å lest, men de gjør ikke noen reel sammenligning. Derfor jeg lurte på om noen hadde testet begge deler og ville dele sin mening
Synes ikke setene i de eldre A350 er noe særlig. Alt for bred. Må konverteres manuelt til seng. Jeg er 177 og har det greit i lengden men er ikke mye ekstra plass. Ellers klønete løsninger med hvilested for champagneglass som er for langt frem og utdatert media-løsning uten touch. Men satayen er jo god da.
Jeg syns det bare var kjekt at sengene måtte konverteres manuelt til seng. Da får du jo de kabinansatte til å ordne sengen for deg mens du går på do og pusser tennene osv, så er sengen ordnet når du kommer tilbake enn at man skal styre med det der selv - Men, det er jo min mening Tror uansett jeg lander på A380en med SQ Biz bare for å få testet det
Finnes det noe triks for å få dobbeltseng på ny A380 biz (rad 11, 91 eller 96)? Eller må vi rett og slett bare vente til 48t før avreise?
Hva jeg har hørt er det kun hvis du har infant disse kan bookes tidligere enn 48t før avreise.. Legg til fiktiv infant på booking, velg seter, avbestill infant ?
Noen som har flydd nye Suites enda? Seter man bør velge som par? Er det noe forskjell på 1A+2A og 1F+2F?
De er like på begge sider og hvis jeg ikke husker feil så er rad 1 hakket større enn 2, og 3 er minst. Men som par er det hipp som happ.
Singapore (SIN) åpner for transit fra 2. juni 2020. T2 er stengt for ombygging. Lite bevegelse fra Europa for tiden: SQ Timetable flightradar24.com/data/airports/sin/departures Dokumentar om byggingen av Changi flyplass, som åpnet 1. juli 1981. SIA maskiner parkert i Alice Springs, Australia.
Mainly Miles har en oppdatering på SIN og trafikk: https://mainlymiles.com/2020/airlines-flying-out-of-changi-june https://mainlymiles.com/2020/singapore-airlines-adds-more-destinations Det er få av oss som skal innom Singapore denne sommeren, men det er interessant å følge med på utviklingen og hvordan ulike land/flyselskaper håndterer COVID-19. Singapore er stengt for alle korttidsbesøkende, andre får 14-dagers karantene. https://www.ica.gov.sg/covid-19 https://www.regjeringen.no/velg-land/reiseinfo_singapore https://www.facebook.com/NorwayinSG/
Bedre antrekk/PPE enn de hvite mumietrollene hos Qatar. https://www.changiairport.com/en/airport-guide/Covid-19 https://www.singaporeair.com/en_UK/no/special-offers/flight-from-Oslo
Flåtestatus og current activity for SIA: https://mainlymiles.com/2020/singapore-airlines-fleet-storage-report-june-2020 Andre updates og diskusjon: https://www.flyertalk.com/forum/singapore-airlines-krisflyer http://www.sqtalk.com/forum/index
Tenker den nye Suites kabinen er best alene. Du sitter jo 5 meter fra en eventuell kompanjong. Både for samtale og drink/mat blir det lang avstand. Companion dining ser slik ut.