Er helt uerfaren når det gjelder booking av lange Biz-turer for penger, og trenger noen råd. Fikk akkurat avklart at jeg skal til Singapore i mars. Bedriften har policy på Eco Plus, men jeg kan selv oppgradere til Biz.
Kjipt nok har prisene med SQ C OSL-CPH-SIN t/r endret seg fra 11k/15k (Eco Plus/Biz) til 10,5k/17,5k.
1) 4k i mellomlegg var ok, men 7k synes jeg blir litt stivt. Er det sannsynlig at SQ vil komme tilbake med prisene som var for 1-2 uker siden? Oppfattet aldri at det var en kampanje.
2) Jeg har heller ikke lyst til at bedriften skal komme dårlig ut av dette. Vil Eco Plus-prisen antakelig holde seg rundt 10-12k slik at jeg kan ha litt is i magen, eller hva er eventuelt normalt nivå?
3) Jeg tenkte å helgardere meg med å kjøpe en fullflex-billett med full refusjonsrett i tilfelle Biz-prisen synker, men SQ tar heftige gebyr for endringer. Er det andre selskaper som flyr til SIN som ikke tar gebyr for kanselleringer?
4) Oppfatter at SQ er best til SIN i Biz. Er det eventuelt andre som er bedre om vi ender opp i Eco Plus?
Her er for øvrig status fra expertflyer på utreise og hjemreise:
View attachment 37061
View attachment 37062
Vis alt...