Du har nok dessverre det Men kanskje ikke så rart om du har antatt dette siden jeg nok har skrevet mye om SQ det siste året.
Haha.. Må si jeg er sykt fristet av den nye suiten til SQ! Utfordringen er hvordan man skal få klørne i den uten å brenne alle kredittkortene samtidig
Sjekka prisen fra LHR nå... KUN £7319 med SQ305 10/3 Står over den desverre... Får nøye meg med biz eller gammel suite Men som en Ringenes Herre-geek, så er det nok AKL som gjelder. Trenger et besøk på The Green Dragon Inn
Ja, det skal bli en gang. Men med de prisene de ser ut til å operere med, ref. under, så blir det nok en stund til... Tenker nok "gammel" suite blir helt fantastisk det også! Og ja, tar gjerne en tur tilbake til The Green Dragon Inn igjen jeg også. Men da ville jeg gjerne hatt MYE mer tid der.
Da er endelig turen bestilt. Blir en kombinasjon av MR og besøk på The Green Dragon Inn OSL-CPH SK Plus CPH-SIN SQ F (med 13t 20min i SIN) SIN-AKL SQ F (A380) AKL-SIN SQ biz (A380) SIN-AMS SQ biz (A350) AMS-OSL SK Plus (ikke midtsete @Are) Bare 23 dager igjen til avreise....
Ehhhh, da frøkna hjemme sklei på isen i går og brakk ankelen på 3 steder, så blir det dårlig med tur om en uke... Men, turen er bare utsatt på ubestemt tid, ikke avlyst. Gjorde vondt å avbestille likevel
Uffdå, ikkje godt på nokon som helst måte dette. God bedring til frøkna, også går det alltids eit SQ fly med First Suite!
Sitter med en booking for årets sommer-/høstferie med C fra London til Sin. Har vurdert litt på en oppgradering til first. Hjemturen blir mest sannsynlig via CPH, med mindre vi får A380 begge veier. Er det noen som har erfaring eller ideer om det er verdt det? Mitt største aber er om det vil gi et så stort innhugg i poengbanken at neste års ferie med CT enten blir forsinket eller i værste fall ikke noe av? Noen tanker?
Du må ha Krisflyer poeng for å oppgradere fra C til F. Slik oppgradering er ikke tilgjengelig med EB points. Hvis du ikke har prøvd SQ F før så synes jeg du bør prøve det i A380 hvis du har Krisflyer points.
Suite mellom SIN-LHR får du ikke for poeng, såfremt du ikke bruker SQ sitt eget program. First er tilgjengelig for poeng på SIN-CPH.
Da tror jeg faktisk det holder med business. Jeg tenkte å ringe Tallinn i morgen å høre. Sist jeg spurte om jeg kunne fly SQ med CT fikk jeg beskjed her inne at det ikke gikk - dagen etter ringte jeg og fikk billetter (jeg tror jeg var veldig heldig å var førstemann som fikk brukt CT med SQ.)
Disse "eksemplene" nevnes flere ganger, men ingen henvisning til de... Da har de i så fall utnyttet en feil, SAS skal ikke ha tilgang til suites på LHR-SIN.
Skulle legge inn ein prøvebestilling med SQ, så kom dette opp: Kan vel håpe, men eg tviler vel litt på at dei skal servere Krug eller DP i Biz... Bestillinga er lagt inn til april