Singapore -Tråden

Tråd i 'Reisemål' startet av John in The Tower, 05. okt 2015.

1. cire913

cire913 Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg pleide å gjøre dette på mine fridager da jeg jobbet i Singapore. Ja, du vil få immigrasjonsstempler for totalt 4 ganger, forlate Singapore og reise inn i Malaysia og omvendt (før covid19-epidemien vet jeg ikke om noe har endret seg nå). Du bør ta bussen, for det er mer praktisk enn å ta toget og er også ganske billig. Der vil spise + shopping være billigere enn i Singapore (hovedformålet vårt) annet enn det, det er ikke noe spesielt, et poeng verdt å merke seg er at når du reiser inn eller ut av Malaysia, husk å sjekke og sørge for at passet ditt er stemplet (dette er veldig viktig)! Du bør unngå å gå i helger/rushtid fordi det er trafikkork og lange køer i tollen

Sykkelthor liker dette
  2. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,857
    Bonuspoeng:
    183
    Du har vel en Legoland park der om det skulle være av interesse :p

Sykkelthor liker dette
  3. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,168
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis noen fra Oslo-området skal innom SG i nær fremtid og har lyst til å kjøpe 185 SGD for lommepenger, vennligst send en pm

4. WillOKC

WillOKC Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

Slår på tråden her for en booking neste uke hvor jeg debuterer med en virtuso booking. Ble anbefalt her tidligere på Ritz å booke billigste rommet med Club access å få oppgradering derfra. Slik ser options list ut, og for en som ikke har gjort det før ser det ut som at kun "Global hotellkollekasjon" valgene kommer med perks, eller er det feiltoket?
    Suite Deluxe med utsikt mot bukten var opprinnelig planen, før jeg tenkte King Size Deluxe med oppgradering sikkert ble det samme, men nå ser jeg jo "Rom Club" ligger øverst og er billigst...

Noen som vil dele ekspertise?

upload_2025-1-21_0-54-11.png

upload_2025-1-21_0-54-32.png

Attached Files:

5. WillOKC

WillOKC Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Landet på et "Rom Club" for 26k/ 4 netter. Billigste med club access på Ritz sine sider er 46k, og billigste alternativ er 29k.

6. WillOKC

WillOKC Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Fasit ble rom i 31 av 32 etasje med Club Access og alle perks.
    Såvidt jeg kan se ingen room upgrade foruten high floor (gigantisk rom uansett) og ingen sen check out (12.00). Heller ingen gavekort men jeg har heller ikke spurt.

Billigste Club room via Ritz eller andre bookingagenter var 46k, vårt kom på 26k så relativt fornøyd med det.

Ellers fått min dose kinesere på nyttårsfeiring etter en halv dag, kaos tilstander på bakkeplan som blir greit å unngå i dagene fremover med roligere forhold i loungen.

Last edited: 28. jan 2025

Del denne siden