Siste tirsdag i November og snø.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 30. nov 2021.

  1. mhandlykken

    mhandlykken Medlem

    Innlegg:
    129
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    93
    Ble en hastetur til Oslo i dag og skal straks boarde SK268. Klart vær og prioritert ombordstigning slår aldri feil. Da får de være tilgitt en liten forsinkelse.
     

    Attached Files:

    drsyk, Flymunda, Earl and 7 others like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Siden det er så mye prat om snø sender jeg en ettermiddagshilsen fra Gran Canari :)
    image.jpg
     
    drsyk, anders82, Berlioz and 16 others like this.
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Nok en tur til Danmark og nok en tur uten fly. Color Line Larvik-Hirtshals .. Bra jeg snart skal til BGO med WF for å besøk mormor :)

    Satser på stille sjø og god mat i buffeten. Bruker å være OK, selv om jeg syns maten til Strømstad er bedre.

    Ha en flott tirsdagskveld!
     
    drsyk, RoadKing, Flymunda and 8 others like this.
  4. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.

    Skal straks ut med jobbteamet og spise på Døgnvill. Tror dessverre ikke jeg får ta det utlegget :)

    Litt irritert på Amex som klarte å overføre 20.000 statuspoeng i går med to dager igjen av min periode. I fjor overførte de tidlig i desember, så denne perioden hvor jeg ikke trenger et eneste statuspoeng har jeg fått 40.000 fra Amex. Får sikkert ingen neste periode hvor jeg faktisk trenger de...
     
    drsyk, RoadKing, Berlioz and 9 others like this.
  5. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra hovedstaden,

    Etter at SAS igjen klarte å forsinke kveldsflygning fra OSL til TRD i går med to timer ble det en svært kort natt. Da var det ganske greit at SK345 var kansellert og jeg fikk sove en time lengre. Flyet i går bikket meg over 45 legs og jeg har sikkert sjekket SAS appen 50 ganger i dag.

    Innsjekk hos Thon Vika Atrium gikk effektivt – ingen oppgradering, ingen velkomsthilsen og ingen vannflaske. Nå skjønner jeg hvorfor Thon er så lite omtalt her inne.

    Nå må jeg finne meg noe fint å spise…skal se i SAS appen hvor det blir god med poeng (og deretter selvsagt om gullstatusen nå endelig dukker opp).
     
    drsyk, RoadKing, Flymunda and 7 others like this.
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg synes godt dei kunne ha vaska og rydda terrassen din litt betre. Sneipar og ølkorkar. Har du vurdert ein venleg forespørsel i resepsjonen, kanskje du får bytte rom?
     
    drsyk, themichael, Flymunda and 4 others like this.
  7. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    På OSL-HAU i dag manglet det ground crew og vi ble en time forsinket. Endte opp med at kapteinen måtte ut å ta et tak for å få bagasjen ombord :confused::D
     
    drsyk, Wiolenze, Kristian and 5 others like this.
  8. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,519
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra peiskroken på rommet hos IC Ljubljana;
    CE4F5E21-441E-49E5-9EB4-86F3FBF3B494.jpeg

    Må innrømme jeg tok feil i går, det er gasspeis og ikke el. Greit å chille her nå etter en altfor lang dag på «kontoret».

    Tror forresten jeg har funnet alle minibarene nå, det er 3 stykker. Det hjelper når det er «free-flow»
     
    Earl, Stuttfeiten, drsyk and 8 others like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Hva behar? Det er da slett ikke min terrasse. Som snuskete biker må jeg leve ut imeiget mitt på dørti barer innimellom. Hvorfra bildet er tatt. Du skal få se terrassen i morgen :)
     
    Stuttfeiten and Travellingalf like this.

Del denne siden