God morgen Kaldt og stille, solen et på vei opp og barneTV har surret i en time allerede. Det er fyr på posen og kaffen er varm. Godt det er helg
God Torsdag fra Universal Studios Japan. Venter for øyeblikket på at reisefølge skal ta en attraksjon som var i heftigste laget for minstemann.. greit med en pust i bakken. Hjem med SAS til Søndag. Ikke ofte man skulle ønske det var litt lenger til neste flytur. Kunne godt vært i Japan en uke til!
God morgen fra Cafe Savoy,Praha. Fransk cafe som alltid er en vinner når jeg er i Praha. Eggs Benedicte smaker som alltid helt nydelig Ha en fin skjærtorsdag alle bonusnisser
En ganske sjokkert god morgen fra FRA. De slapp oss inn fra IAD uten transfer security. Turen over dammen i 747-8 var grei. Satt på 10A som er hjørnesetet i mini-kabinen. Da ser man akkurat bakover utover vingen. Litt rart å se på hvor mye den flekser i turbulensen, særlig utenfor ytterste motor. Det er også en litt rar bevegelse midt i flyet hvor man ikke merker turbulens som risting, men det som føles som en form for motsyklisk bevegelse. Det er bra de snart skal få revet ut de C-setene de har nå. Middagen var imidlertid grei og det var en lerke som passet på oss.
God morgen fra Larvik! Her er snøen tilbake .. Bare små flak enn så lenge. Får håpe det stopper snart! Har jo vært nesten en uke med sol nå så overlever en dag med litt skyer @Lars J Kommer det reisebrev fra Japan, eller tips til ting å gjøre? Høres ut som du reiser med barn så jeg er veldig interessert i det Ha en flott skjærtorsdag, snø eller ei! T-78 Tokyo
Skal forsøke snekre sammen ett lite brev når jeg kommer hjem. Har hatt fullt program fra morgen til kveld, så har hatt lite tid til å skrive på farten
God morgen fra Cape Town! Tidlig morgen for å rekke å se både fullmåne og soloppgang fra Lion’s Head, før utefrokost. Nå er det ompakking og snart på tide å finne en hyggelig strand. Ha en konge skjærtorsdag!
Morn fra godstolen Skal på Påskelinsj og -brettspill senere. Det gledes! Deilig med fri! Ha en fin påske
God morgen. Snøen har kommet tilbake, dessverre. Men, den blir nok ikke liggende lenge. Håper jeg. I dag står bråkete musikk på Rockefeller og John Dee på programmet. Stas!
God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Her er det ikkje rare snømengdene å sjå på. Snart skal madammen og ungane ut ein tur. Då blir det ein tur i vedaskogen på meg. Flyfri påske, men eg har fått bursdagshelsing frå Austrian Airlines som tydelegvis har sausa ihop månad og dag i fødselsdatoen min. I følge SAS IT er det 50 dagar att til neste flytur. Spørst om dei har forhøyrt seg med madammen. Eg tvilar…
God formiddag fra Porsgrunn. Fin form etter en bedre middag og påfølgende pubtur i går. Fruen skal på elvebading med venninnene i "baderingen". 1,8 gr i vannet og lett snødrev. Skjønner ikke at de orker. Jeg blir hjemme og fyrer. Skal jobbe hele helga- er lett sjokkert over hvor ignorante mine kolleger er i forhold til trumfoppsparing. De tar bare pengene rett på konto når de har et par tusen Fikk 1500 trumfkroner mot å vippse 1500. Flere andre sa de hadde trumf også. Får jakte de ned i helga, og kjøpe poenga demmes. Ha en frostfri dag
God ettermiddag fra Yilan, en liten times kjøretur utenfor Taipei. Dagens utflukt går til Kavalan destilleri. Der fikk jeg blandet min egen whiskyflaske.
T-2 til neste flytur. Starter pent med LOT. Rikelig med LH F til østkysten. Men back office vil ikke la meg fly via usa til Tokyo. At jeg har F allerde var ikke noe argument….
God morgen fra Mysen-village. Her var det litt påskefrokost og god Rukira-kaffe. Krabbeskjell og et halvt glass Mersault hvitvin. Bonus-poeng-kontoen vokser seg større og må snart stikkes hull på. Asia soon. Ellers venter jeg som en unge på våren som kalender-messig skal være i anmarsj. Da blir det grilling så og si hver dag. Det er ikke like kult når snøfilla flyr ute!
God torsdag toget til OSL. Påskeferien i år går til eksotiske Bodø! De nye Bio-billettene til SAS har forøvrig helt konge poengopptjening, både i Go og Plus, for de som ikke har fått med seg det. Booket en MR til HEL, via ARN i går som har opptjening på over 5k poeng i Go og ville vært nærmere 10k poeng i Plus. Ha en finfin dag videre!
God ettermiddag fra vest. En lat morgen følges av ettermiddagsvakt på jobb. Forsøker å optimalisere Vancouvertur i mai, men det er lite seter å oppdrive. Spesielt når det er hjemtur mer enn 9 dager fra utreise det er snakk om, og LH/AC/UA er svært gniene med setene nå etter påske… 10 timer i eco frister ikke. Lyspunktet er Empire strikes back i Spektrum om snaue 9 dager!