Snarvei til Hertz President's Circle

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Claus, 27. febr 2015.

  1. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Då har eg bestilt og fått innvilga NAF Xtra.
    Litt for bra tilbod til å takke nei.
     
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg vart også oppgradert til PC berre ved å leggje inn medlemsnr, men må leggje inn Xtra-kortet seinare.
     
  3. Pepsicola

    Pepsicola Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Noen som har vært i kontakt med NAF for å finne ut om hva som faktisk gjelder?
     
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp. Info her.
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Da har jeg også "kastet" meg over dette tilbudet. Med to biler som regelmessig skal på EU-kontroll, gode rabatter på div. hoteller innen- og utenlands + en del andre rabatter, og nå i tillegg "gratis" medlemskap i Hertz President's Circle så er jeg tilbake som NAF-medlem etter nærmere 20 års fravær.

    Takk for tipset!
     
  6. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde allerede NAF medlemskap og kortet, og ble oppgradert kjapt. Dette passer bra da jeg allikevel hadde planlagt noen leier med Hertz fremover, blir spennende å se om det blir noen oppgraderinger... ;-)
     
  7. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    jeg har alltid blitt oppgradert minst en klasse med PC og jeg trenger ikke mase om det som hos SIXT.. men det er sjelden Hertz er billigere.
     
  8. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Matchet meg til Hertz PC i fjor og har kun blitt en leie med dem, ble ikke oppgradert selv om jeg spurte aldri så pent. Da gikk jeg tilbake til Avis hvor jeg er Presidents club medlem og hvor jeg alltid får oppgradering :)
     
  9. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Meldte meg inn i NAF og søkte på NAF Xtra kortet i forrige uke - så får vi se hvordan det går.

    Eller så vil jeg slå et slag for Hertz - har stort sett alltid brukt de - ja, litt dyrere noen ganger men de har vel stort sett alltid et tilbud gående eller så klarer man å finne en rabattkode.
    De få gangene jeg har brukt noe annet - sist Dollar - så er bilene møkkete, gamle, har gått langt etc- I tillegg sto vi sist i kø i en og en halv time for å få bilen.
    Har hatt problem med Hertz en gang - begynte å lyse ei motorlampe på en bil - bare kjørte til nærmeste leiestasjon og fikk nye med en gang.
     
    Henning liker dette
  10. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Da var jeg oppgradert til Presidents Circle, fikk bekreftelsesmail fra Hertz idag!
     
    sinatra and Travellingalf like this.
  11. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Ett spørsmål, har meldt meg inn, og satser på å bli raskt oppgraert til Presidents Circle, men vil denne statusen "påvirke" billeier som allerede er bestilt, eller kun fremtidige leier?
     
  12. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Den vil i prinsippet gjelde allerede bookede leier ettersom du beholder medlemsnummeret, men vær klar over at ingen av stasjonene i Norge er såkalt deltakende stasjoner slik at det er veldig mye hit&miss i forhold til feks oppgraderinger.
     
  13. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    min status ble satt tilbake til vanlig gold i dag. jeg har registrert NAF kortet og alt..
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hm, det ser ut som at jeg også har blitt nedgradert igjen til Gold etter kun ett par ukers oppgradering. Ikke bra. Jeg har også registrert det nye NAF Xtra kortet mitt i profilen min på Hertz´ sine sider og jeg fikk også en e-post fra Hertz om at jeg var blitt oppgradert. Og når jeg sjekket senere ved å logge inn på profilen min enten via Hertz´ sidene eller app´en så hadde jeg blitt oppgradert. Men nå er jeg altså tilbake til Gold.
    Tror jeg må sende en ny e-post til Hertz...
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm.. Jeg har også blitt nedgradert etter bare noen få dager. Har riktignok ikke lagt inn NAF Xtra-kortet mitt enda, men..
     
  16. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Samme gjelder meg, lagt inn NAF xtra kortet, fått bekreftelse, og også hatt billeie hos Hertz siden oppgraderingen.

    Spørs om det ble en kort karriere som Hertz-kunde dette her :p
     
  17. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Her står det fortsatt PC, jeg var 5* før jeg kastet meg over denne kampanjen. Har lagt til NAF Xtra kortet i profilen og brukt det til å leie bil hos Hertz.

    Har vært borti slike challenges fra Hertz tidligere og har aldri opplevd at de kun gjelder for 1 mnd.

    Forøvrig så var vel @Henning i kontakt med NAF og fikk en bekreftelse. Ref post #24

     
  18. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har ikkje heilt forstått meg på det eg ser når eg loggar inn på Hertz sine sider. Der står ingenting om PC. La inn Xtra-kortet for ei stund sia og fekk beskjed om at eg ville få PC-kortet i posten, dette har eg ikkje sett noko til.
     
  19. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Skjermbilde 2015-04-01 kl. 00.37.19.png
     
    afirm liker dette
  20. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Takk, det var der eg trudde eg hadde sett det før.
    Då er eg ikkje lenger registrert med PC.
     

Del denne siden