Begynner SAS å bevege seg igjen? Har du ikke fått kansellert en reise? Eller er du streikestrandet selv om streiken er over? Elers skal du bevege deg mot sommerferie eller hverdag? Selv skal jeg fly lavt bort til det som kan bli en spennende jobbdag sånn på fagsiden. Ute ser det bra ut, så der som kan får nyte vann sol og sommer.
God morgen. I dag flyr vi til Drøbak med en leid RAV4. Blir bare meg og CC. Jeg ville egentlig streike, men CC sa nei.
God morgon frå Sunnfjord. I dag regnar det, og turen til ORD er avlyst, sidan madammen har bestemt at vi skal på sommarferie til ALC. Avreise tysdag, SAS Plus ned og ni netter i ei AirBnB-leiligheit i Torrevika før det vert SAS Øko heimover. Skal bli godt med litt sol og varme på min unge, vakre og velskapte lekam.
God morgen fra den virkelige solkysten nemlig Strømstad I dag bikker det 32, så piknik er kjøpt inn til en lat dag på stranden. Dagstur i går til Smøgen, dette er virkelig en perle på den Svenske rivieraen jeg anbefaler alle IF-ere enten båtveien, eller bilveien. Vi fant noen racerbåter som gjorde opp til 150 knop, det må være litt av en opplevelse. Ha en strålende onsdag alle bonusnisser og husk solkrem
God morgen. Skyslør, og et par grader under tropenattskravet. Lovet mer varme utover dagen. Dagens rute er XC60 til Langesund, best å ta med badebukse. T-5 til PUY! Forsøkte å emaile hotellet i går, det var ikke enkelt. Park Plaza ser ut til å være både innenfor og utenfor Radisson-systemet, vanskelig å finne rett epostadresse. Men gamle folk er sta! Og streiken? Den er visst over. Ære til pilotene som får gamle kolleger reansatt. Voksenopplæring til Anko om organisasjonsliv i Norden. Og fremtiden? Litt usikker, for å sitere et barnebarn. Ha en fin og godt temperert dag,
God formiddag fra Porsgrunn. Nylada Elbil, klar for dagstur til Risør og Stangholmen fyr. Fruen har tatt på seg pilotoppdraget, jeg kjører biz med kjølebag med kald drikke innen rekkevidde Ha en solrik dag
God morgen fra et steikende vestland. Idag skal arbeidshesten til SAS (Cityjet) fly meg til TRD og så videre med dash til Ryum. En kort lat uke venter før jobben truer igjen. Blir steikji godt
God morgen fra kontoret. Trodde jeg hadde ferie, men ikke helt allikevel. Ergrer meg over at jeg fant ledige business-billetter hjem fra New York, men fordi det bare er F-videre til Oslo så får jeg ikke kombinert de. Hurra. Litt senere i dag blir det bursdag for en nevø På den positive siden ringte SAS opp igjen etter ca 35 minutter.
God morgen! Alle gjestene har dratt hjem, så her er det stille og rolig. Deilig! Kaffe på sengen, rock på radioen, og IF på telefonen. Livet kunne vært verre. Lite fly på meg for tiden, planen er å fly lavt over vannet for å dra på butikken i løpet av dagen. Men, det kan hende det blir i morgen. Det er jo tross alt ferie! Ha en deilig dag i solen!
God sommermorgen fra Larvik, siste i denne omgang. Varmen skal vel komme krypende utover. Typisk, reiste nedover fordi man trodde varmen skulle komme tidligere, men må til faktisk kontoret et par dager også. Lite flyreiser fortsatt, booket en tur IST-PTY-SDQ med poeng, men sliter med å finne tilslutning til IST, så antagelig ryker den.
Onsdag morgen på solkysten i dag er vi lovet godt og varmt vær. Det hjelper nå som det er helg! Etter at pilotene kunne beilte seg tror jeg det er mulig å fly om 47 dager .. Kaffe (Friele Frokost) og så hyttetur ..
Hilsen fra en forholdsvis varm Bangkok. Skal ikke ut å fly idag, men heller ikke lenge til. Da flyr jeg fra BKK til OSL via ZRH.
God morgen fra det sørlandske! Vi begynte aldri å vanne plenen, så nå slipper vi både å vanne og åslå den, den er brunsvidd. Mulig det blir en flytur til Vestlandet snart. I løpet av de siste ukene har jeg fått noen illevarslende merknader på Biz-bonusbilletter til LHR, BOG og LIM i november. Kun EN under-sete bagasje (klasse I) på disse leggene. Jeg tenkte først at SAS har knepet ytterligere inn på sin betaling for bonusbilletter hos de andre *A selskapene, men regner vel egentlig med at det er knyttet til drifts-/bagasjeproblemer på LHR. Uansett må jeg etterhvert finne en løsning, jeg reiser ikke på rundtur i Sør Amerika kun med kabinbagasje!
God morgen Skulle ha vært på et fly til Tromsø nå, men den ble kansellert. Skal bruke litt tid på å formulere en klage til SAS over kundebehandleren som bare la på i går etter at jeg nevnte man faktisk har visse rettigheter ifølge EU. Så får vi se om billettene kan bookes om til neste måned likevel. EU krav blir det uansett. Skulle heller vært på tur… Ha en flott dag!
Dette står bare i appen.... på den elektroniske billetten du fikk ved bestilling står det 2PC innsjekket bagasje Hvis du går inn på profilen din på SAS.NO og Mine bestillinger står det riktig antall innsjekket bagasje. SAS IT ...du verden
Overraskende mye skyer på Kreta idag. Og kun 26 grader. «Europa-varmen» har gått klar her så det har vært 28-32 den siste uken. Litt lavere i går og idag. Men klager ikke. SAS tar oss (forhåpentligvis?) hjem imorgen.
God morgon frå hytta! Ei stripe blå himmel er synleg, kanskje kan dette bli ein bra sommardag? Gradestokken viser rundt +20°C, så eg har trua! Hytteliv Neste flytur blir på sundag: Først nord, så sør, og så nord igjen. Meir om det seinare Ha ein brillefin dag, gode medforumistar!
God formiddag fra Sørlandet. Med dagens temperatur så er sjøen et must. Ny båt også, får nok navnet 2xCT