SQ: ARN/OSL-MEL/SYD for <20knok

Tråd i 'Reisedeals' startet av Ursa, 27. mai 2017.

1. snartur

snartur Medlem

Likes mottatt:
    533
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk også inn ei bestilling før helga. Tusen takk til alle sammen for inspirasjonen.

Rute: TRD-CPH-SIA-AKL (...) SYD-SIA-AMS-OSL. Langturene går i 4 forskjellige flytyper, inkludert en etappe med Air New Zealand. Har aldri vært verken i Singapore eller Oceania, så dette blir gøy.

Vi har 2 netter i Singapore på vei ut, og totalt 6 netter i Oceania. AKL-SYD skal bestilles separat, og som om det ikke er nok reising fra før, vurderer vi å dra via Vanuatu eller en annen øy. Forslag her mottas med takk.

Hva er beste naturopplevelsen man kan få på en dagstur i NZ? Er Waiheke å anbefale? Ser det ligger noen flotte nasjonalparker lenger sør, men det blir kanskje veldig mye kjøring på en dag?

Beklager dersom dette etter hvert ble feil tråd.

TigerTravel, Aussie74 and Darkcho like this.
  2. Petter

Petter Powder hound

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Poolside, uten tvil. Er helt latterlig deilig å ligge/svømme, kjenne på varmen, drikke noe godt og høre/se fly overalt. Poolside er faktisk en grunn i seg selv å reise via SIN enn andre plasser, spør du meg.

krs1507 liker dette
  3. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,216
    Bonuspoeng:
    183
    Du lever opp til forumnavnet ditt med stil. Jeg ville trolig senket ambisjonene på antall destinasjoner og heller brukt mer tid i bare New Zealand.

newzealand.com/int/travel-guide

Travellingalf and snartur like this.
  4. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Meg og @Flybu har lusket litt på en tur til Fiji i forbindelse med våre 2 dager i AKL, føler liksom vi ikke får flydd nok... Det kan jo sjekkes ut! :)

Ikke akkurat NZ, men når man er i nabolaget liksom....

C

Petter B-C, Shyneno and snartur like this.
  5. snartur

snartur Medlem

Likes mottatt:
    533
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe. Ja, har sett på Fiji. Vi må jo uansett fly strekningen AKL-SYD før eller siden, så dersom vi kan finne en øy med forbindelse begge veier, blir det bare en ekstra flytur. Finnes det noe som gir "paradis-feeling" i nærheten av flyplassen (Nadi)? Om vi må begynne med flere fly eller lange båtturer i tillegg, begynner vi nok å nærme oss en eller annen grense.

Takk for link, Edvard. Noe spesielt du vil anbefale med utgangspunkt fra Auckland?

Last edited: 04. juli 2017
  6. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,216
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen anbefalinger fra meg, men du har ganske mange forslag å boltre deg i for research på 100% Pure New Zealand-siden.

7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,430
    Bonuspoeng:
    293
    Viss dere ønsker en morsom dagstur med utgangspunkt i Auckland så vil jeg gjerne anbefale en tur til Hobbiton. Mye fin natur, artige opplevelser og med gode guider til og fra får man veldig mye ut av en slik dag. Vi var veldig fornøyd med selskapet vi brukte og kan anbefale de om det er av interesse; http://www.bushandbeach.co.nz/tour/hobbiton-express-day-tour/

De har også en god del andre turer som fokuserer mer på natur om det er ønskelig; http://www.bushandbeach.co.nz/all-tours/nature-tours/

SAJblue and snartur like this.
  8. snartur

snartur Medlem

Likes mottatt:
    533
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, takk. Har liten eller ingen interesse for Ringenes Herre, men fulgte (naturligvis) med på reisebrevet deres, og det så ut til å være en flott tur.

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,496
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du liker sånt, er Waitamo caves vel verdt et besøk. Rotorua med vulkanområder var også veldig spennende.

snartur liker dette
  10. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    39,203
    Bonuspoeng:
    293
    Edvard and WannaBeFrequentFlyer like this.

Del denne siden