SQ setevalg

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Origo, 15. jan 2018.

  1. rsteink

    rsteink Nyfrelst

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg har sikret meg C (I) billetter med SQ på A380 V3. Vil gjerne sikre oss rad 11, 91 eller 96 med det lille ekstra det innebærer. ExpertFlyer sier setene er ledige, ikke blokkert som jeg vanligvis ser hos SQ når setene holdes igjen. Noen som har erfaring med å låse disse opp før, eller er eneste mulighet å sitte klar 48 timer før? Om siste alternativ gjelder - noen som har erfaringer med dette?
     
  2. dahlmath

    dahlmath Aktivt Medlem

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Vad säger bokningen på SAS.no? SQ har öppnat för att man kan ändra sete gjenom SAS. Allternativt kan du prova gjebom SQs hemsida också
     
    rsteink liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Så setene er ikke blokkert på SQ sine sider, men du kan likevel ikke velge de? Eller er det bare hos EF de ikke er blokkert?
    Du kan i alle fall prøve tipsene fra @dahlmath over her eller forsøke å sende en e-post til SQ Norden om ikke hans tips fungerer. Ev. må du bare følge med og snappe de når de slippes to-tre døgn før avreise.
     
    rsteink liker dette
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,614
    Likes mottatt:
    7,529
    Bonuspoeng:
    183
    Disse setene er blokkert for alle utenom PPS Club medlemmer frem til 48 timer før avgang. Forsøkte en gang og låse opp disse på tlf med singapore sin kundestøtte uten hell.. hjalp ingenting med *A Gold
     
    rsteink liker dette
  5. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    566
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Og folk som reiser med infants ;)
     
    rsteink liker dette
  6. rsteink

    rsteink Nyfrelst

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    De viser ledig på EF men opptatt på SQ. Ser nå at mitt opprinnelige innlegg var litt utydelig der. Første gang i mitt tilfelle at EF og SQ ikke viser samme, så stussa litt. Takk for tips.


    Se der ja, den var ny! Viser samme, men fin å bruke ved en senere anledning, takk!


    Det var vel det jeg fryktet...
     
    dahlmath liker dette
  7. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,099
    Bonuspoeng:
    93
    Mener å ha lest i en eller annen flyblog at disse setene åpnes 6 døgn før avreise, så kan være verdt å ta en sjekk da også. Husker ikke hvor jeg så det så har ingen link desverre.
     
    rsteink liker dette
  8. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Disse setene åpnes kun 48 timer før,disse blir kun åpnet for barnefamiller. Prøvde selv på disse setene i hele fjor,men etter 48 timer åpnet disse opp. SQ bekreftet også dette...
     
    rsteink liker dette
  9. dahlmath

    dahlmath Aktivt Medlem

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Jag har fått rad 19 på hemresan SIN-AMS med 2 barn a 3 og 5 år. det fikk jag Krystina i Tallinn legge in ved bokningen. Resan ned ändrade vi från LX (ZRH-BKK) till SQ CPH-SIN då var och är rad 11 blockerat, samt mitten sätena rad 19 bokat av andra.
    Får fixa varsel på rad11 och hålla tummarna :D
    /M
     
    Last edited: 07. jan 2020
    wheitmann and jgroneng like this.
  10. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    298
    Likes mottatt:
    328
    Bonuspoeng:
    63
    Edvard, jgroneng and dahlmath like this.
  11. Monkeycat

    Monkeycat Mmmm...beer...

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    350
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har innspill på hvilke seter vi bør velge på A380. (2006 J seter)
    Har per i dag satt opp 4 seter på rad 91, men kan velge f.eks 4 midtseter lengre frem i flyet.
    Setevalg A380-800.jpg
     
  12. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    298
    Likes mottatt:
    328
    Bonuspoeng:
    63
    91DF er de beste parsetene, godt valg! Jeg har skrevet mer om dette i en annen SQ erfaringstråd på dette underforumet med egne bilder. Vindusrekkene er ikke «alligned» med midtrekken forresten, 91AK er litt lenger frem.
     
    Monkeycat liker dette
  13. rsteink

    rsteink Nyfrelst

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Har et luksusproblem... Gjennom SAS har det nå åpnet seg for setereservasjon på SQ 317, LHR-SIN, A380 (v3). Har ventet på at bulkhead-setene skulle bli ledige, og nå kan jeg plutselig velge mellom rad 11 og 96. Ser at den fremste og største kabinen så og si er helt full, så vurderer endre fra 11 til 96. Er det noen her som har erfaringer? Finner overraskende lite info rundt rad 11 på nettet.

    C29D7281-9C04-4EFD-8AC0-EF550241A0A9.jpeg
     
  14. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Dagens mimrebilde.
    [​IMG]
     
    Jeanette, shadow, Upsaker and 3 others like this.

Del denne siden