Er det praktisk mulig å kjøpe kun CT? F.eks. at jeg har ønsket antall poeng, men ikke CT. Vil en kunne gjøre det ved en Point Sharing-gruppe?
Det går an med en point sharing gruppe, men jeg ville aldri verden blitt med i en gruppe sammen med ukjente mennesker, da man må være i samme gruppe i 6 måneder(?) før man kan gå ut.
-- solgt -- Ser etter CT + 275k poeng for Osl-akl ca første uka i oktober, 2 pers i Business. Har du fryktelig mye poeng og klarer å få til first deler av turen så kan det så klart diskuteres. Ta kontakt med hva du kunne tenkt deg av pris så finner vi ut av detaljene.
Vil gi en aldri så liten anmeldelse av et kjøp fra @lionheart79. Vi ble enige om kjøp av poeng + CT. Vi skrev én kontrakt og ble enige om vilkår. Det viste seg derimot særdeles vanskelig å få booket, da reisene gang på gang ble kansellert fra operatør. Heldig var jeg som hadde kjøpt CT + poeng av en så ryddig fyr som @lionheart79 - og alt ordnet seg. Poenget med innlegget: Søker du CT + poeng vil jeg anbefale å ta kontakt med @lionheart79. Ryddig og enkelt. Her handler du trygt! Tagger dere som søker CT: @OSLOJW
Har en CT opptjent i 2022 og 207 000 poeng (per i dag) som vi ikke får brukt. Ta kontakt ved interesse.
3 stk CT med poeng selges til en god pris. 2 av CT har 2 bizz billetter til Tokyo i November med Swizz hvis noen ønsker å kun overta opprinnelig booking.
Har en CT med utløp 31.12.22 som jeg begynner å se at tiden ikke strekker til å få brukt. Ta kontakt hvis interesse
Poeng søker CT. Jeg har nok poeng, men skulle gjerne hatt en CT. Lurer derfor på om det er noen som selv ikke skal benytte egen CT og kunne tenke seg å være med i Pointshare-gruppe (bindingstid 6 mnd). Er klar over at dette er uaktuelt for de aller fleste, men jeg gjør et forsøk Sekundært er jeg interessert i CT + 165 000 poeng til en hyggelig pris (send gjerne pm). Planlagt reise starter innen utgangen av året.