Nydelig god mat, kjøttbollene smakar som kjøttkakene til mamma. Her er det god smak av sau! Edit: Pokkers FlyNet, funkar ikkje i Hellas, sikker 18:05 frå FRA som passerar over. Prøvar på bilde seinare. Edit 2:
Fy flate....ser at jeg må hive meg med på neste Megado. I år hadde det uansett ikke gått....har så mye arbeid nå at det ikke er snakk om å ha hodet over vann..... men å unngå å ligge på bunn med åpen munn
Misunnelig? JA for f...n! Ser og høres veldig bra ut, var på Mykonos i min ungdomstid for snart tretti år siden. Må være med selv på neste event. BTW: det er 21 grader her i Haugebyen nå så det så, kos dere videre på MegaDo'en
Aegean leverte virkelig varene i går. 6 mnd gammelt fly og fantastisk crew. Maten og servicen var utrolig bra. Synes setene var helt greie, selv med litt tynn sittepute.
Allerede god stemning på 1D og 1F på SK778 til Køben. Takk for turen - dette var tipp topp, som vanlig Hørte rykter om at hr. Stuttfeit faktisk klarte å komme seg opp i dag tidlig, til tross for nattens kontroll av Athens uteliv (i motsetning til undertegnede)
Jeg lider meg gjerne igjennom mye pga bra damer, men med det nye flyet vi hadde, var det iallfall ingen problemer med setet!