Ok, jeg bestillte samme fly på wideroe.no. Noen få kr dyrere.. ikke verdt avbestilling og ombestilling Får reservert sete igjennom sas chatten på osl-zrh som EBG, men er det mulig å få reservert på swiss sine?
he-he, det høres ut som en god plan. Da kan det hende at vi slipper å vente en heeeel evighet på serveringen av sjampisen også - slik som enkelte måtte sist Jeg har forøvrig booket fly nedover nå: Det var bare noen få hundre kroner i forskjell fra Go til Plus, så da var det ingenting å stusse på. Ankommer muligens for sent til middagen tirsdag, men det skal nok både jeg og andre overleve. Er litt mer usikker på returen. Jeg vurderer å bli til lørdagen siden det likevel er vanskelig å komme seg helt til AES så sent fredag (pluss ny fellesmiddag man kan joine), men da koster det selvfølgelig en halv bondegård å fly med SAS. Mulig jeg satser på poeng+cash på returen lørdag slik at jeg også får noen grunnpoeng.
Jan Fredrik, Jan Fredrik, Eco (midtgang) Med et bittelite forbehold jeg finner ut av før fristen går ut.
Har booket direkte fra OSL 10.45 og hjemreise 16/9 13.40. Vet det er før det er offisielt slutt, men har booket i plus så jeg kan endre om noe mer optimalt med flex dukker opp for returen
Alright, da har jeg 32 så langt. Merker dog at det er flere som ikke har sendt epost i denne tråden. Hadde vært flott om alle kunne hivi seg rundt å fått dette gjort. Takker!
Kunne reservere seter på sas.no (via "andre bestillinger..." lenken nederst på se/endre siden). OSL - ZRH: Ok, 7A ATH - ZRH: Ok, 7A, men kostet 150 Nok ZRH - OSL: Kunne velge sete (uten kostnad), men det ble ikke registrert i systemet.
Har booket samme som Alf nedover, men er også usikker på returen pr. nå. Får vi et tilbud på ekstra natt/netter på hotellet i Athen, @tommy777 ?
Jeg har 11F på OSL-ZRH og 11 A på ATH-ZRH - begge nødutgang. ZRH-OSL fikk hverken chat på sas eller wideroe til å assigne seter på - selv om det er SAS metall.
Hvem og hva flyr til/fra airbusfabrikken i Hamburg? Er det mulig og tjene EB poeng på denne turen? Og er det 199$ for 13.-14. og?
Fy f.. Fri fra jobb og klarering fra kona var i boks.. så bruker arbeidsgiveren min sin styringsrett og setter meg på kurs torsdag - søndag den uka. å slippe var ikke aktuellt. Sorry @tommy777 jeg må trekke meg Håper på et mini-do eller no i den duren.. og megado8 SKAL jeg bli med på!!