Når kan jeg forvente å få e-post eller regningen om du vil? Forstår det er før mandag, men ser ut til at jeg blir sendt på reise i morgen kveld. Usikker på om det er stabilt nett der til å gjennomføre evt betaling og/eller registrering. Hotellet skal det bestilles direkte, eller følger det med event bestillingen? @tommy777
Fly nedover bestilt, hjem fra Athen vurderer jeg å søke asyl som de fleste vanligvis gjør i Athen om dagen, så håpe å sendt hjem gratis.
Har funnet litt div routinger hjem til OSL den 16/9, men gikk foreløpig for SAS via CPH kl 1330. Det er jo litt dumt med tanke på at det ikke er slutt før kl 16, men var en veldig hyggelig pris i plus. Liker å ha fleksible billetter, så lurte på om noen hadde funnet noe mer passende med tanke på tidspunkt i biz/plus som ikke koster et Somalisk statsbudsjett. MÅ ikke fly Star hjem, men vil jo helst det siden det er eneste sted jeg har status.
Hm er det mulig å selge setet etter at man har betalt etc? Jeg er faktisk usikker på om jeg kan - men skal jo sikre meg en plass da jeg vet at eventet går fort.