he-he, godt poeng. Jeg skal jo også reise nesten direkte til Kroatia på en ukes hurra/fisketur sammen med gode kollegaer så det kan hende at jeg trenger en liten pustepause i bakken jeg også.
Jeg er også førstereis med fri torsdag. Tenkte å fly hjem til Oslo via Istanbul med Turkish Airlines og overnatte på et Radisson der onsdag-torsdag, men høres jo gøy ut å bli i London også...
Er også førstereis, kommer til ARN fra BGO søndag formiddag, via CPH med 30 min mellom flyene. Rakk ikke booke middagen søndag kveld før den var full. Onsdagen så skulle jeg hjem med SAS kl 17, men ombestemte meg og flyr heller familien bort onsdag kveld for en langhelg i London til 17. mai, sponset av Avios og CC poeng, så nesten gratis MegaDo blir årets høydepunkt for meg
Blir en ekstra natt i London på meg også, reiser hjem 1930 på Himmelspretten. Blir ikke middag på meg heller i Stockholm, men holder dere gjerne med selskap i baren
Har ikke booket noe selv heller, men leker med tanken på å fly familien ned til London for en langhelg.
Hmmm har egentlig booka OSL-ARN søndag 17.00, men det er kanskje litt seint om det er fler som er hyppe på pils og mat? Hjemreise fra LHR er onsdag 17.30
Da blir det SK488 på meg også. Er det en barmhjertig sjel med status som kan tenke seg invitere meg med i loungen? Gullkortet ryker nemlig 1. mai...
Jeg blir også med om det er flere med gullkort som har mulighet til å ta med en statusløs inn i det aller helligste, eventuelt bli med på Ylvis-trikset "to menn i en dress"..
Så var dagen kommet at man selvfølgelig måtte selge årets MegaDO-billett 1 billett i eco (med midtgang som innlagt preferanse) til salgs! Koster $50 å endre navn, det finner vi en fin løsning på.