Jeg flyr OSLARN først kl 21:25 søndag pga må i konfirmasjon i Kragerø først. Andre som flyr så sent? Jeg kan ta en med i loungen. Glenn
Flyr TRD-ARN med ankomst ca kl 21 søndag kveld. Vi som ankommer sent og som ikke skal på middag kan sikkert joine opp i en bar not so far far away..
Min +1 vurderer droppe turen til fordel for en jumbomistake. Noen interesse for en vanlig Y billett til DOen?
Da er fly booket SK488 til ARN og SK810 fra LHR. Ankommer OSL rundt klokken 1400, så dersom noen trenger å slippes inn i loungen er det bare å si i fra.
Da er hotell kodene ute! Synd det ikke ble Mayfair men nå er i alle fall Radisson Blu Edwardian Bloomsbury Street Hotel booket Radisson Blu Arlandia (??!!??) er jo et must så det er valgene få, men er spent på hva andre velger i London ?
Da var hotellene klare kom det epost om, litt stivere priser enn indikert i London. Og event flyttet til annet hotell begge steder. RadissonBLU Arlandia og det SASDC8 nevner i London.
Booket som sagt Bloomsbury da det er der eventen er og fant det enklest, men om flere velger andre hoteller booker jeg om
Jeg har også booket Bloomsbury foreløpig. Bare deluxe-rom ledig nå som jeg booket, men en tåler vel det
Da er Arlanda booket! Det er slik at det holdt for å få concierge status? Jeg tror jeg heller skal bo på Hilton i London, trenger et par opphold der for å opprettholde hhonor status også.