Jeg kjipet ut og booket Kenilworth i London, men det ligger rett over gata fra Bloomsbury, så jeg finner forhåpentligvis veien tilbake etter eventen...
Men du skrev selv tidligere at det holdt med EN natt... ? Jeg ankommer Arlanda 07:10 11/05 fra OSL, så det blir kun en natt på Radisson Blu Arlanda hotel. Reiser straks MegaDo er over fra London 13/05.
Regner med at han mente En natt på ARN og En natt i London for å kvalifisere? I alle fall slik jeg forstod reglene.
Måtte booke minimum 2 netter på Bloomsbury for å få raten, så endte over gata på Kenilsworth. Arlandia også booket fra søndagen. Må vel booke slik at man blir med på SK488 partai i loungen også. Bodde faktisk på Kenilsworth i oktober og presterte å gå inn på Bloomsbury først for å sjekke inn Det er vel ca 30m mellom inngangene.
Er det mulig å oppdatere programmet i første post? Det ser ut til å være fullt av feil. Tenkte på å bestille noen biler osv.
Inne på https://megado.com finner du oppdatert program, FAQ og andre detaljer. I tillegg er det link til diskusjon på Milepoint som kan være grei å lese igjennom
Takk. Følger med der og. Men det er svært uheldig at arrangøren opererer med parallelle program som bare skaper forvirring. Har man en stab og har arrangert dette i mange år gjentatte ganger synes jeg man kan forvente at programmet oppdateres, om ikke i real time, iallefall etter kort tid. Spesielt prisen for et par korte Y segmenter tatt i betraktning Nettsiden er selvsagt ikke oppdatert med endrete bussrutiner ved ARN, jf OP her og diskusjon på MP. Om alt annet er oppdatert er ukjent.
Jo flere linker som sjekker, jo mer rotete blir det https://milepoint.com/forums/threads/master-q-a.114139/ Randy skriver i OP at vi fortsatt skal være på Mayfair etc. Min personlige mening er at det er ekstremt dårlig kommunikasjon fra arrangøren. Andre som er flinkere til å lese mange linker og mailer med motstridende info er kanskje flinkere å gjette.
Hva er det du mangler kommunikasjon om? Det er relativt mange deltakere som ikke er fast inventar på websidene, all viktig kommunikasjon kommer via den eposten du registrerte deg med, det er hva man forholder seg til. Men jeg har uansett bedt om at alle offisielle poster skal oppdateres. Men vær forberedt på at det kommer flere endringer, som feks at sannsynligvis spanderer Heathrow på billett til flyplassen, noe man jobber med å få til
Som du skjønner så ombestemte jeg med aldri! Etter nøye samtale med lege, så fant vi ut at det beste var å ikke hoppe på noe som kunne gi belastning på 2 føtter, og gi større sjans for kroniske problemer. Er jo tross alt ikke ett kvart århundre enda! Meeen, neste gang! Neste gang!
Bussinformasjon, Stockholm: Buses in Stockholm Buses will depart from both Sky City and the host hotel from 945AM to 10AM on Monday. (there are 3 buses available that will leave in intervals) Pick up point at the Radisson Blu Arlandia: Right outside the lobby. Pick up point for the airport: Right outside the Sky City main entrance. Return buses will drop off at the Radisson Blu Arlandia only.