BMW er det eneste som gjelder. Det vet jo alle. Oljejobb eller ikke. Alt annet er som å kjøre en gyngehest
*host kremt og host igjen...* Audi er vel det eneste som er innafor spør du meg.... Farga av jobben min....neiiiiida
Folkens, Som nevnt tidligere, er det en håndfull billetter som er tilgjengelig fra folk som ikke kan dra. Sist jeg sjekket var det 1 biz og 4-5 billetter i eco ledig, som er tilgjengelig langt under markedspris. Så har du mulighet, ta kontakt med meg eller Melinda @ ftef . net og du kan score en billett på svartebørs billig!
Hva slags antrekk er vanlig her? Reiser man i Tweed? Forventes det sjakett på dagtid? Smoking eller no-smoking på kveldene? Singlet og shorts på Heatrow Eller hur?
Dette er vesentlige og viktige spørsmål som vi må få svar på! Og hva med fottøyet? Forventes det gamasjer eller Wellingtons i Hennes Majestests hjemland? Hva med hatt? Sixpence i London og Basque-beret i Toulouse? Hva da med Stockholm?
Folkens, det ser ut til at en god del ikke har booket rom i hverken Stockholm eller London Siste sjans for å booke hoteller er førstkommende torsdag den 30. Dersom du ønsker Concierge status, må du booke minst en natt i Stockholm og minst en natt i London
Forstår jeg det slik at du skal sjekke inn bagasje? Går ikke med håndbagasje om vi skal ta tunge kulturelle hensyn ;-)
Sist jeg vurderte å stille med innsjekket bagasje på en slik tur kom boten (bar-regningen) på 4500 SEK
Har vel en følelse av at noe kommer til å skje i SA loungen på T2 Heathrow......kult at de er med uansett!
Da er det det under uken igjen til mange av oss møtes for drinks i loungen på OSL før vi tar baren på Clarion og Arlandia fatt Er det noe nytt ift. transport med LHR express, eller noen nye endringer i programmet @tommy777?
Jeg er fortsatt litt ute etter info fra dere som har vært med før i forhold til hva slags antrekk som er vanlig her. Snakker vi fritidsantrekk på dagene og mer stivpynting til arrangmentene på kveldene eller hva. Når det gjelder sete, vil jeg gjerne sitte ved siden av John in The Tower.......