Ingen Concierge her foreløpig, hvilket ikke er helt uventet, siden jeg åpenbart hadde falt ut av noen lister. Er det flere av dere som var med som IKKE har blitt oppgradert ennå?
Ja, jeg venter selvsagt en stund til og ser det an, jeg også. Fikk du mail fra CC under MrgaDO, rkvalvaa?
Er concierge i utgangspunktet, og forventer at nytt kort dukker opp til neste år en gang. CC er notorisk trege på å sende ut fysiske kort.. Når det gjelder CCC og poeng får charteren er det tålmodighet som gjelder, da det erfaringsmessig tar lang tid
Hva trenger man egentlig et fysisk kort til? Folk som har iPhone kan foresten nå ved hjelp av Club Carlson appen legge til kortet i "Passbook", da blir status, poeng og kort oppdatert fortløpende.
I betingelsene for 2-for-1 og 4-for-2 bookingene står det at man må fremvise fysisk kort ved innsjekk. Nå er det noen måneder siden jeg bestilte mitt uten at jeg har hørt noe, så jeg håper virkelig ikke det blir et problem.
Fortsatt ikke oppgradert, og fikk som sagt heller ikke mail fra CC under MegaDO. Jeg begynner å ane et visst mønster her, kan virke som om noen av oss har falt ut av en eller annen liste. Jeg har for øvrig heller ikke fått poeng for oppholdet på Arlandia ennå, noe som overhodet ikke ovverasker meg, i og med at de hadde rotet bort reservasjonen min. Hva med dere andre som fortsatt venter på oppgradering, har dere fått poeng fra Arlandia?
Det kan ta 4-6 uker før status er oppdatert på samtlige. Det skal være levert utfyllende lister til CC, så de legger inn manuelt etter hver som de rekker
Jepp, jeg fikk mine inn allerede 16. mai. Har også blitt bumpet opp til Concierge. Og da hadde jeg også samme problemet som enkelte andre at hotellreservasjonen min på Arlanda var kansellert og måtte bookes på nytt. Men, jeg fikk den e-posten fra CC som også er omtalt.