Jeg har heller ikke fått enda. Er litt dumt da jeg bor på et Radisson akkurat nå og ekstra poeng er alltid kjekt, skal også booket en del opphold fremover, men om dette drøyer så vil jeg kanskje velge andre kjeder...
Blei sendt ei oppdatert liste til CC rett før helga. Er 50 stk som mangler statusen, men er visst rett rundt hjørnet nå.
Og i dag kan jeg endelig dele grunnen til at vi har ventet med Eurobonus poeng. Det skjedde mye bak kulissene charterdagen noe som gjorde at vi ikke fikk gjennomført programmet i Toulouse som planlagt. Jeg sendte en formell klage til SAS og i dag kom bekreftelsen jeg har ventet på: As compensation for your passengers inconvenience Eurobonus has agreed to compensate them by doubling the points for the trip. Dette betyr, mine damer og herrer: 5000 Eb grunnpoeng for eco, 10.000 for biz. SAS ordnet opp og det er jeg veldig glad for. Listen blir sendt til SAS i dag og poengene vil poste de neste ukene
Jøss, det må man si var gode nyheter - i alle fall for min del! Da blir det EBD på meg i denne opptjeningsperioden uten MR!
Ryddig gjort og bra kompensert av SAS. Var uansett godt fornøyd med turen og opplegget som helhet. Det va rett og slett steike artig! Endringer og føkk øpps utenfor arrangørenes kontroll er umulig å gardere seg 100% mot. Anyways; blir gjerne med flere ganger.
Kjempebra! Men de kan godt vente med å poste til etter månedsskiftet siden ny periode starter da. ;-)
Noen som har fått EB-poengene sine, ennå? Lurer egentlig på hvorfor det skal ta så uhorvelig lang tid.