Concierge-statusen har forlengst kommet, her også. Og jeg har allerede hatt stor glede - og betydelige besparelser - på det. Godt fornøyd! Jeg bare stusser på at SAS trenger (snart to) måneder på å legge inn noen poeng manuelt. Blir veldig nysgjerrig på hva slags rutiner som gjør det nødvendig.
Det kan vel muligens ha noe med det som Tommy skriver om litt lengre bak i denne tråden? At det var først for noen dager siden at kompensasjonen ble avklart og at de derfor ventet på denne før de begynner å legge inn poengene?
Samme her, og nå er de fire til seks ukene passert. Hadde vært kjekt med en tilbakemelding fra arrangøren snart. Jeg har, sikkert i likhet med andre, gjort reservasjoner hos CR fremover med forventning om å bli Concierge.
Sjekket med Club Carlson i dag og de sier de er ferdig med alle oppgraderinger :/ Det er åpenbart en håndfull som ikke har fått, jeg har bedt om at de sender tilbake en liste over de som har fått for å kryssjekke med listen de fikk av oss. Uansett, har du ikke fått statusen på plass enda, send Melinda en epost så sjekker vi
early days yet, men sjekket EB konto'n, poengene fra MegaDo'n har ikke kommet in enda, det blir vel snart