Var allerede møter i kalenderen, men de ble skubba vekk og datoer reservert!! Samma hva det blir, gleder seg stort allerede.....
Jeg har kommet inn på forumet iløpet av det siste året og har ikke helt fått tråden i hva Star megado er. Ser at veldig mange er entusiastiske iforhold til dette. Kan noen kort forklare hva det er og hva man kan få ut av å være med?
Du kan jo begynne med å lese side 1 i denne tråden......da kan du få et visst inntrykk av hva som skjer på MegaDo's
Venter i spenning på mer info, har satt på overvåking av megado.com slik at får varsel om innholdet endrer seg ;-)
Ai, ai, ai....dette må vurderes seriøst, selv om alle feriedagene og vel så det (avspasering) allerede er planlagt. Datoer lagt inn i kalenderen
Da blir det bom igjen for min del. I disse dager skal Ny Kamfly base på Ørland besøkes og befares. Og med endel bekjentskaper luktet det også privat omvisning, noe jeg før har fått både på Evenes og Andøya. Trøsten får være at dette blir en egen liten Megado for meg og det blir garantert morsomt. Men god tur hilses til dere andre.
Hm, måtte nesten sjekke selv nå og jeg er i alle fall fremdeles Concierge. Men var det ikke noen andre her inne som også hadde opplevd det samme som du? Mener å ha lest noe om det...