Storslipp i april med SAS til BOS, EWR, LAX og ORD nå!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Gullars, 12. juni 2018.

1. duppsko

duppsko Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for heads up på frislippet @Gullars ! Så din post 8 min. etter at du la den ut i går, og fikk ordnet 6 billetter like etterpå :) Fikk varsel fra expertflyer en time senere, snodig at det ikke kom likt.

5. april, OSL-ARN-LAX (4×Plus, 2xGo)
    21. april, IAD-CPH-OSL (2×Biz, 4xPlus)
    360' poeng totalt med FP.

Ikke optimalt med ulike klasser, men det slippes vel uansett ikke mer enn 2/4/4 så lang tid i forveien. Får dytte opp klassene om det slippes noe mer nærmere avreise :)

Er det forresten noen som har erfaring med ulike kabinklasser på én reise? Biz-billettene på hjemturen ovenfor må ta et senere fly på siste leg fra CPH-OSL fordi det ikke er noen ledige billetter i Plus på dette segmentet. Derimot er det ledig i Go på flyet som går tidligere. Kunne ønske meg å ha Biz fra IAD-CPH og Go fra CPH-OSL. Snakket med kundeservice og han jeg snakket med mente at det skulle være mulig, men han fikk det ikke til. Er ikke dette mulig? Forstår at man (om det skulle gå) vil bli belastet for Biz hele veien, men hva gjør vel det...:cool:

Gullars liker dette
  2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    Aj, aj, aj! Tenk på all Kiwi-grønnsak-Trumf du mister her. Vi drar inn en ganske stor andel på frukt og grønt.

3. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Eg er stor på frukt og grønt, og handler inn til jobben når eg kan!

Men no er det ein tur til ORD tilgjengeleg i Biz for to pers frå den 18 -23 april 2019 for 4000 trumf(per pers i flypremium)! Og det er kun 26667 kr i bananer, epler og gulrøtter!

joskje, Gullars and jgroneng like this.
  4. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det smerter faktisk litt. Men her har vi rett og slett konkludert med at alternativet til Adams veldig fort blir takeaway snarere enn dagligvarer, så helsen slo eurobonusopptjeningen på målstreken - enn så lenge i hvert fall... ;)

jgroneng liker dette
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,383
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg må også takke for tips. Da blir det Las Vegas neste vår, via Chicago.

Må si at Fly Premium er gull. Dette er min tredje booking på langdistanse og i tillegg har jeg et tyvetalls bookinger nasjonalt og noen Europaflygninger. Ungene blir fort bortskjemte med lounge og plusbilletter hjem til bestemor. Minstejenta som endelig skal fly alene i sommer ble skuffet da hun fikk høre at hun ikke kunne gå i loungen og ikke fikk gratis mat (og sjokolade) på flyet...

sirwinston, Are, jgroneng and 5 others like this.
  6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Livet er hardt for de små.
    Har tidligere mottatt klage fra arvingen på at det ikke var liggeseter på PMI-OSL....

EndreD and WannaBeFrequentFlyer like this.

Del denne siden