Eg tok egentleg ein råsjans når eg bestillte turen; sjekka ikkje transfertid mellom GMP og INC, men tekte at litt over 3 timar burde gå. Det gjorde det også, men eg var litt svett i panna ei stund. Hadde etter tips her på forumet tenkt å ta Arex, og fann ein minibank for å ta ut pengar til billetten. I automaten vart det ein del krøll. Den engelske menyen var litt begrensa, og det skjedde eit eller anna krøll. Feilmeldingane som kom var stort sett på koreansk, og sjølv om eg hadde tatt ut kortet som eg fekk beskjed om, så blinka det lys og tuta lydsignal. Og ingen pengar kom. Til slutt kom der ei kvittering på koreansk der det einaste eg kunne tyde var 20000 som svarte til antal won eg prøvde å ta ut. Men ingen pengar kom, og automaten gjekk i svart med beskjeden "out of service". Så litt grusk i barten og med begynnande panikk toga eg inn i banken ved sidan av og lurte på kvar pengane mine var
Ei hyggeleg dame oversatte kvitteringa for meg: "forsøk på uttak av 20000 won mislykkast pga feil". Så med personleg assistent fekk eg tatt ut pengar frå ein av dei andre tre minibankane på veggen utanfor banken. Eg fekk også tips om å ta buss i staden for Arex, det ville ta omtrent samme tid, og mykje mindre gåing til/frå banestasjonane. Så det vart KAI limousine service i staden. Denne bussen gjekk frå busstopp 7, like utanfor ankomsthallen (eg gjekk ut, tok til venstre, og stoppet var 30-40 meter frå utgangsdøra). Bussbilletten kosta 7500 won, så eg håpar organisasjonen som samla inn pengar i ei gigantisk globus-sparebøsse på INC brukar resten av minibankuttaket mitt til noko fornuftig. Bussen hadde veldig gode seter, med mykje betre beinplass enn på ein biz flight i Europa, og vi køyrde faktisk forbi og i frå eit Arex tog på vegen.
Eg var imponert over kor "strigla" alt var. Midtrabattar, veggrøfter... alt var velholdt, reint og fint. Til og med ugraset var velfrisert. Det var begrensa kva eg såg frå vindauget på bussen, men det vesle eg fekk sjå fristar meg i alle fall til å besøke byen. Eg var litt sein til å ta bildet under, men den steinmuren imponerte meg litt. Eg er frå Vestlandet, og om det er noko vi har nok av så er det bratte bakkar og flotte steinmurar, men denne her fanga augene mine også.
Etter ein halvtime +/- eit par minutt ankom vi flotte Incheon, og etter eit kjapt blikk på tavla sette eg kursen mot innsjekkingsområde L og Lufthansa sine skranker. Det virka som dei brukte ledig kapasitet på biz og first innsjekk til å ta unna køen i eco (+1 for den), og det stod ein person foran meg i first skranka. Det var då ledig ei skranke i biz og dama smilte til meg og vinka meg bort. Det stod ein vase med roser på disken for first, så eg smilte tilbake, rista på hovudet og peika på rosene. Ho smilte igjen, bukka og vinka meg til seg ein gong til, så med eit lite sukk gjekk eg i biz innsjekk der skranken var kjemisk fri for raude roser. I staden fekk eg eit strålande smil frå ho som sat klar med ei sølv og raudfarga mappe og venta på passet mitt. Eg fekk kjapt boardingkort, loungekort og når eg spurde etter fast track i sikkerhetskontroll fekk eg direksjonar og eit lite kort eg skulle levere frå meg i inngangen.
Eg satte kursen mot der eg meinte å ha forstått at eg skulle finne fast track, men svinga visst feil. Då kom dama frå innsjekkingskranken etter meg og losa meg fram til sikkerhetskontrollen merka med "Crew Only". Emigration på INC gjekk like fort som immigration på GMP, totalt tidsbruk inn/ut av Sør-Korea ca eit minutt. Har aldri gått så fort på Gardermoen.
Så gjekk eg straka vegen til Asiana sin First lounge. Den er ikkje så stor, men fin. Mat og drikkeutvalget er ikkje heilt der oppe med LH sine i Frankfurt, men meir som ei vanleg biz lounge. Fritert småkrabbe og kylling i form av ei fritert kjøttkake + div salat, brød og kjeks/nøtter. Baren hadde ikkje det største utvalget heller, men nok til at ein ikkje vansmekta.
Litt Deep Fried Soft Crab på tallerkenen og musserande i glaset, og så kunne eg nyte utsikta. Eg hadde også tid til å dusje og skifte kle før det var på tide å bevege seg mot gate. Hadde egentlig meir tid i Seoul enn eg trudde eg skulle få. Landa ca 11:00, så litt minibank-krøll før eg kom meg på bussen, og ankomst INC 12:25. 12:50 var eg i loungen til Asiana.
Hadde selskap i loungen av ein ung amerikansk herremann i shorts som snakka i mobil heile tida, men loungen var stor nok til at det ikkje var forstyrrande. Kosa meg max i loungen denne stunda, og fekk til og med bestillt meg rom på Radisson Blu i Zürich (via Viatrumf sjølvsagt, skal ikkje vente lenger enn høgst nødvendig på neste tur). Eg vart varsla av personalet når det var klart for boarding, og i valget mellom meir musserande i Asiana First Lounge og musserande i andre etasje på LH713, så var det enkelt: tidleg boarding, Frankfurt her kjem eg!
Edit: Litt trykkleifar + prøvar å legge til ein videosnutt.
Last edited: 11. aug 2016