Sunday

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 11. mai 2025.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,572
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen søndag fra Bangkok :)
    Det er fridag og følgelig litt sen morgen, til og med Fido som står for slåtten hjemme har fått fri i dag.
    Nå er det kaffe, den nytes i stua mens en titter på livet utenfor. Dagens plan er tur ned i Chinatown for å handle te til «gamlingen». Så tenkte en å seton en fikk fikset mobilabonnementet over på e-sim. Skal være «plankekjøring» men om en må gjøre noe fiksfakseri så er vel all tekst på thai….
    Ha en fin fin søndag :cool:

IMG_4830.jpeg

2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,430
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Værnes.

Turen skal til Dubrovnik via Amsterdam, og irriterende nok var kl0600 avgang på en søndag det mest fornuftige valget for dagens tur.
    Gleder meg til boarding av avgang for da kan jeg slukne og få noen flere timer søvn. Gleder meg til litt frokost i loungen.

Turen til flyplassen van fun da.

IMG_0695.jpeg

ha en rolig søndag!

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,960
    Bonuspoeng:
    293
    Det er godt vær på solkysten også ..
    Ren luft og herlig stille IMG_9065.jpeg

Trillekoff, Flymunda, Calling and 9 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffe på sengen, og hunden i fotenden. Solen skinner, og fuglene kvitrer utenfor. Alt er som det skal være på en søndag.

Ingen flytur den kommende uken, og alt for lenge til neste long haul tur. Må kanskje se om jeg finner en ny tur snart? CT og poeng ligger klart, så det eneste som mangler er tid til å reise..

Ha en fin en!

Flymunda, Eddie47, Calling and 8 others like this.
  5. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,055
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag!

Knall vær her i Trondheim men jeg sitter fast på kontoret og jobber med siste innspurt på eksamen:mad: Må få unna noe jobb også. Ingen golf i finværet:(

Som @holmen så er jeg selv på jakt etter noe å bruke poengene og CT på!!:p

Spielhaug, Flymunda, Eddie47 and 8 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,036
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT.

Dagens utflukt til LAX ble avlyst/utsatt i går kveld, bytte mot MAN en gang ila uka. Dårlig deal men rett prioritering mtp viktigheten av oppdrag. Men har likevel vært en tur på OSL i dag, møtte en strålende fornøyd Jr som kom med TG954 fra BKK, det ble C på bonusbillet fra LH istedenfor OY eco som han hadde tenkt.

Fjelltur på gang nå straks!

Spielhaug, Flymunda, Eddie47 and 5 others like this.
  7. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra sofakroken.

Duejakt er i gang : de siste dagene har en av byen flyvende rotter funnet sitteplass på markisen min. Og driter ned verandaen. Så da må det skremmes og jaktes…..

Spielhaug, Flymunda, Eddie47 and 5 others like this.
  8. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,391
    Bonuspoeng:
    163
    God søndag ettermiddag fra nordvest og knallvær er det her også. Må ut å få bevegd oss litt før grillen hentes frem. Ikke så mange flyturer aller nærmeste tiden. Neste er jobbtur til Bergen i juni og neste long haul er i august til Canada.

Kan ellers tipse om kjøp av blomster på SPAR om noen vil for eksempel gi en oppmerksomhet pga for mange flyturer i heimen :). 40 % Trumf
    IMG_4492.jpeg

Wiolenze, Spielhaug, Flymunda and 7 others like this.
  9. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,857
    Bonuspoeng:
    183
    Varm og rolig søndag!

Kun litt forefallende og noen liter kaffe på undertegnede i dag. Skal se om en får lufta skrotten med lett jogg etterpå.

Det har vørt fullstendig dødt på flyfronten siden februar, men har fått linet opp rikelig de neste 6 månedene; Nice, Seoul, London og Washington. Og ikke minst rosinen i pølsa: 4 paxs til SIN neste vinter :)

Ha fortsatt en god en!

Last edited: 11. mai 2025
    Wiolenze, Spielhaug, Ololsen and 5 others like this.

Del denne siden