God morgen. Denne dagen blir bare tøys. Et barn våket altfor tidlig. Senere i dag plukker vi opp et annet barn fra eksil og setter snuten mot OSL. Det blir innlevering av kofferter, leking ved rullebanen og kvelds på Scandic. Dagens drama handler nok om jeg skal pakke to bilseter i en prampack, eller satse på å finne noe brukt og billig på destinasjon. God dag til alle.
God formiddag fra Koh Phangan. Tar en lugn start på dagen her og er ikke veldig bekymret for solsengmafuaen.
God morgen! Tropenatt her ved kysten. Ikke veldig mye søvn når det var 30 grader+ her inne 22 grader i havet i går og fortsatt mye fisk å få. Blir nok å sette en krabbeteine eller to i dag Redningsskøyta Horn Flyer passerte akkurat:
God morgen! Sol, sommer, og kaffe mens vi venter på rundstykkene i ovnen. Hunden synes det er greit at det er litt mindre varmt i dag. (Vi også, egentlig) Må fikse en badetrapp som har løsnet, så det blir litt enklere å komme seg opp etter bad. For bading, det blir det en del nå i sommer. Iskiosken holder stengt i dag, for de har gått tom for is... Ha en fin en!
Morn fra et grått vestland! Rester fra igår ble frokost idag, luksus å spise grillet burger til frokost! Må til Sverige(!) for å kjøpe takpanner, da produsenten i Norge har gått konk (BMI Monier) og det er f*en meg ikke mulig å få tak i erstatningspanner noe sted! Men først, kaffe!
Glad for fast track på MXP (Malpensa/Milano) . Laaaaaange køer ellers. En liten lunch-øl i en middels bra flyplass-drevet lounge, og så mot Norge etterhvert...
Goddag fra Porsgrunn. Ble en spontantur til Farris bad i går. Fikk svidd av de siste bonuspoenga fra strawberry. Oppgradert til ocean superior, 3 aufguss i går, 2 i dag. + samme antall havbad i 22 grader. Føler meg oppkvikket. Ha en pigg dag
Bon dia fra Bonaire! Her nytes morgenkaffe. I skygge. Ute, så omgang med å pakke bagen for stranddag. Programmet er enkelt, frokost-strand-dykk-lunch-strand-hjem-repakke bil-ekspedisjon-dykk-hjem-middag-nattdykk-after dive beer
God kveld fra øvre, avslutter for dagen med kanopadling og bading på Honsjøen. 16-17 minutter fra «stesset» på OSL
God dag fra grå men vakre England. Jeg benytter anledningen til å reklamere litt for mitt reisebrev fra RIAT 2025 som dere finner i Lounge forumet Ellers en rolig dag uten noe spennende som skjer, heldigvis. Kanskje ut en tur for å nyte enda en overpriset men god kaffe.