Her har flyplassen roet seg ned til vanlig, busy. Ikke vanvittig hektisk som siste døgn var med enorm-køer og flymaskiner parkert i feil verdensdel. Her er det midnatt 1 time før norsk sommertid. Det betyr dags-tråd, Teddy og jeg hilser fra DOH
God natt fra RUH. BA262 er 2 timer forsinket, men begynner forhåpentligvis snart å bli klar for boarding. Det blir rett i horisontalen på sete 5K og prøve å sove så lenge som mulig. Egentlig booket på 7.30-flyet fra LHR til OSL, men det ser mørkt ut med ny ankomsttid 7.15 fra RUH. Yemen Airways og Kam Air (Afghanistan) boardes rundt meg her, så litt mer eksotiske flyselskap enn det jeg er vant med. Ha en strålende onsdag!
God formiddag fra Bangkok. Her er en akkurat kommet hjem etter morgenens vandring fra one Bangkok, gjennom Lumphini parken, opp til Pratunam og videre hjem. Nå spises det brunsj i form av sticky rice, kylling og isan style pølse Ute er det lett skyet 32°C og behagelig fuktighet. Blir noen timer ved bassenget nå, siden en eller to timer jobb, det bør holde. Ha en strålende flott onsdag
God morgon frå frukostsalen på Home Hotel Bryggen. Frukosten var monaleg betre i dag og i går enn måndag. Promillefri frukt og speilegg utan hår i. Slikt kan vi like. I går vart eg avvist på det svenske konsulatet i Åsane med beskjed om å bestille time, so då blir det retur i morgon for ferdigstilling av kjøken og betaling av herligheita. So spørst det korleis det blir med levering. Krasjar det med IAD (vidare til Richmond) turen neste helg? Eller krasjar det med KIX (vidare til Kyoto) helga etter? Blir eg ferdig til madammen og ungane kjem heim frå østen? Dette blir spennande.
God formiddag fra kontoret. Her er det overraskende mye folk i dag. Onsdag er visst dagen for å ikke ha hjemmekontor? Jeg sov en time ekstra, siden det snart er ferietid. Ikke lenge til lunsj, men jeg må gjøre unna litt viktig arbeid før den tid. (Lese litt på IF feks.) Skal ut og fly i morgen, det blir nok hyggelig. Ha en fin en!
God formiddag fra kontoret i nordvest hvor innspurten før ferien har begynt. Ser SAS åpner rute til Mumbai neste år. Har lyst å dra mere østover, men usikker om India er førstevalget. Kan muligens fungere som connection til annen plass. Ha en fin lillelørdag.
God formiddag fra LHR Straks klar for avgang på SK804. 5K hos BA gikk fint, til tross for forsinkelser. Et lite glass vann før avgang og så rett flatt ut når vi kom opp i luften og så sov jeg til styrmann kom på høyttaleren og annonserte at vi begynte å bli klar for landing. Fikk ny ombooket billett til OSL når jeg gikk ombord hos BA. Da booket om fra BA til SK 3 timer senere. Ha en finfin onsdag!
God formiddag fra øvre, gåtur rundt Avalsjøen; Andre uke på rad uten reiser siden jeg avbestilte Dublin fra i dag til i morgen. Neste uke er det ingen vei utenom, ser ut for at jeg må en tur til KUN så da blir det vel både føy og bil..
God morgen fra SK805 til LHR. Først noen dager jobb så går turen videre til East Sussex og Brighton. Fun fact; Brighton har overraskende mange Michelinrestauranter ift innbyggertallet. Flere skal testes og det blir også vingårdbesøk. Ingen hemmelighet at de beste produsentene av britisk musserende vin er på nivå med Champagne.
God formiddag fra gullstuen CPH. I det flyet traff bakken var gull i boks for 7 året. Det frister litt med Scandic frokoster og opprettholde diamant, men er langt igjen. Ha en strålende onsdag alle bonusnisser