God morgen fra OSL. Rolig her på en tirsdags morgen. "Litt" tidligere enn om jeg hadde bestilt billettene selv. Men sånn går no dagan. Jeg har fått kaffe, og er rimelig happy. Enn så lenge. Ha en fin en!
God formiddag her fra frokosten på bassengkanten på storbyhotellet. Bare to netter igjen før Air France skal fly oss til Paris og Oslo, litt trist å forlate 27 grader og komme til snø og frost. Samtidig skal det bli godt å komme hjem igjen, siden vi har Norgespris har vi hatt god varme i leiligheten hjemme ..
God morgen fra Sølvbyen. Sprengkulden kom ikke hit likevel. Det er helt greit. I dag blir det både begravelse av en venn (vi er jo i den alderen), og senere bursdagsfeiring for Eks-forloveden (vi er heldigvis i den alderen også!). T- "enda en dag" til paraplydrink ved bassenget. Det gledes. Ha en fin tirsdag!
Ettermiddagshilser fra Bangkok. Har akkurat fått unnagjort litt nødvendig shoppingaktivitet: ny dose mangosmoothie. Da holder man ut sol og varme de siste kilometerne hjem til hotellet. God tirsdag!
God formidag fra hjemmekontor i Oslo! Her runder en av to intensive timer med mailkorespondanse med alle verdens hjørner med litt IF og endelig oppfyll av kaffekoppen. Det er kaldt og jeg har fyr i peisen, så ikke så altfor ille å ikke måtte fryse seg ned til det ordentlige kontoret, hvor det ikke engang er en peis å oppdrive. Litt planlegging av reiser blir det muligens rom for utover dagen også, til helgen er årets første flyreise planlagt. Ikke så eksotisk med København som destinasjon, men allikevel noe å se frem til.
God formiddag fra l'office dt Oslo. Vurderer å skifte beite, det er kaldt om enn ikke så kaldt ute, det schoger. Hodet er mange andre steder enn det kanskje burde være, men jobber likevel på. Ønsker alle, fjernt og nær en god en! Bare 3 uker ish til en MR mot ORD, blir vel noe cheesy pizza der
God ettermiddag fra periferien ute i Bærum. her er det tvilsomme rundkjøringer og ganske nytt sykehjem som tilsynelatende ikke har noe ansatte noe sted, bare en kaffe automat som tar penger men ille gir noen kaffe. 4 dager til AMS har jeg oslo lounge på OSL eller bare den nå nedlagte gullstua?
God føremiddag frå heimekontoret i det sunnfjordske solskin. Ladeluka til min franske automobil er frosen fast, so då blir det ikkje råd å komme seg til Florøida. Dei lokale ingeniørane der ingeniør @Eddie47 er må skjerpe seg. Slikt må vere i orden!
Spørs på flyselskapet, det KLM og EBG betyr jo feks SAS lounge. I nedlagt gullstue hvis du går langt nok inn i loungen
Tror ikke de lager biler her på øen og det er svært få elektriske biler her. Har sett noen Mercedes, et par ID4 og noen Leaf .. Hvis de har sånne Peugeoter med elmotor så har de gjømt de godt ..
Ådu. Eg visste ikkje at det var so store forskjellar internt i Frankrike. Dei har jo mykje snø og kuldegrader i Alpane vinterstid.