Tidlig en torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OyvindN, 03. jan 2019.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Fant ut at jeg aldri har vært i Østerrike før, så da måtte man gjøre noe med det og booke en tur til juni. Kanskje ikke en spontantur til OGG eller feilprising til NYC, men la gå. Nytt land og nytt selskap på hjemturen med OS :)

phileas, Earl, Kristian and 1 other person like this.
  2. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde opprinnelig en returbillett fra YTZ til EWR med Porter, men connection-tida på den ruta var så knapp at jeg bestemte meg for å booke tidligere fly med Air Canada fra YYZ i går slik at jeg fikk kommet gjennom immigrasjonen til USA i Canada og sjekket inn bagasjen helt til San Diego med interline mot United fordi jeg denne gangen også må bytte terminal på EWR. Null problem å få sjekket bagasjen helt fram til tross for separate billetter.

Er det noe canadiere kan, så er det å stå i kø. Helt uten sperrebånd gikk køen til immigrasjonen i store løkker som slynget seg omkring sikkerhetskontrollen. Men det var mye frustrasjon å spore etthvert som flere og flere mistet flightene sine.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,599
    Bonuspoeng:
    293
    Du rydder ikke for ofte i bilene dine :)

Eddie47, holmen and jgroneng like this.
  4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    13,636
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg meldte meg frivillig til å handle inn overtidsmat i dag. Kjappe 7k poeng :) 20190103_155138.jpg

5. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    7,947
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra OSL loungen.
    Her synes jeg 2 dagers arbeidsuke holdt etter jul så nå har jeg tatt helgen og reiser til England for å se fotball.
    Årets første flytur venter :D

Nyt kvelden og god helg folkens:)

Kristian, EndreD, OttoL and 2 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,924
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg valgte denne. Takk for tips!

Nå må jeg i tenkeboksen, og vurdere om jeg skal lete etter LH F på utreise.. Eller beholde NH F begge veier..

jgroneng liker dette

Del denne siden