Gratulerer både til deg og den som nå står ved din side gjennom både F oppturer og eco tragedier. Hurra!
God lørdag! Ikke vært superaktiv her på en stund, men er innom og leser, altså! Gratulerer til @Henrik som nå sikkert er igang med posering og bilder i stor skala Lørdagen skulle være en 'få-ting-gjort' - dag, men med værmeldinga som den er fremover og været som det er idag ble det øl på solsenga med litt 90tallsrock rart det der Fortsatt god lørdag
God lørdag! Her har en vært totalt avkoblet i ferien - tom postinger på IF. Dog har vi nå klokket inn 17 netter på hytta og setter sådan ny pers. Hytta var innflyttingsklar i fjor så vi får håpe det er mulig å slå den rekorden neste år Ikke så mye flyrelatert da årets CT og poeng har gått til opphavet. Fikk ordnet tur/retur SIN med SQ når det var åpning for dette. I skrivende stund er de på Raffaels for å sjekke ut "the original Singapore Sling" Gode tilbakemelding på biz LHR-SIN selv om flytiden er forholdsvis høy. (Tom ankerdram!)
Jeg var vist ikke helt «loungelei» likevel, Swiss sin F-lounge på A funker fint som velkomstlounge før en rusler mot hotellet;
God ettermiddag. Har vært på dynga med gammel gressklipper, som krevde mer tid til vedlikehold enn jeg fikk brukt den til å klippe gress med. Så nå har jeg vært ute og testet den nye elektriske klipperen som ble hentet i byen i dag. Det fungerte tilfredsstillende. Nå er det på tide med en øl. Siste kveld på hytten i dag, jeg må hjem og gjøre meg klar til ANA F!
Forflyttet oss til Eikesdalen, en flott og vakker dal Med Mardalsfossen innerst Nå blir det en natt i telt.
Er utsikten fra Clarion Tyholmen og eventuelt hvilken romtype? Har en booking der i midten av august. Hadde vært bra hvis det er utsikten jeg kommer til.
Stemmer på en prikk. Superriorrom med garantert utsikt til sjø. Be spesifikt om rom i den gamle delen av hotellet, med sjøutsikt. Deluxe-rommene er i en nytt tilbygg, blant annet med vinduer som ikke kan åpnes ordentlig. Da vil du heller ha et «kjipere» superriorrom.