Kjørte en Bulldog med appelsin. De har bartendere her som kan sine drinker. Nå er det Bloody mary på ingeniøren og. Kommer jeg meg på flyet! Den som lever får se
Hun har ikke klaget foreløpig. Og sier ikke nei hver gang jeg henter noe i baren Maten var helt grei. Skal på middag nå. Buffet Den asiatiske holder visstnok kvalitet Spennende
Ekte syden-stemning her nå. Live musikk med en sanger og en på kassegitar. Jovialt Gt er inkludert i the level så da ble det gt på ingeniøren
De har både kunst og guider med tullete hatter. Fine greier. Ellers er det varmt og skyfritt i dag og Jeg vet ikke hvilken dag det er. Kapp Verde anbefales på vinterstid. Man kan fly med sa og det er stabilt vær. Hotellet var heller ikke så dyrt og alt er inkludert. Også såkalt premium brennevin
Første etappe av hjemreisen er utført. Intet å melde. Kapp Verde var fint. Jeg kan godt dra tilbake. Dette reisebrevet falt litt i fisk da det rett og slett ikke er så mye å skrive om. Man bader, spiser og hviler. Jeg har om ikke annet fått ladet batteriene