Tenker du blir fratatt passet igjen på mystisk vis og ikke kommer deg til Thailand. God trolling og lykke til med neste reisebrev....
Venter i åndeløs spenning på om vi i morgen opplever den første IF’er som kommer inn i FCT med TG eco billett
Dette blir moro! Det gledes og krysser fingrene for at du faktisk lander ditt du skal, og ikke blir "returnert" på en mystisk vis...
Om denne liksom reisen skulle bli en realitet vil jeg anbefale at du ikke tar med noen pakker for ukjente gjennom tollen i Asia.
Derfor kjekt å ha et nød pass, om ordinær pass er "beslaglagt". Kan hende havner på F om ting klaffer: complimentary upgrade, finnes vel ikke complimentary downgrad.
Da er ting på stell her, da er det boarding fra Gate F19 med Norwegian av alle ting, sete A28. Var mye om og men her men nå er jeg endelig på vei! Pga alt rotet fikk jeg en billett av Norwegian til Lounge. Det kan anbefales, der var det gratis mat og drikke, ubegrenset!! Jeg slapp inn i Premium på OSL loungen. Så da ble det stemning. Så dette blir en fiiin tur!
Du verden ....!!! I går var det baksete hos Thai .... I dag oppgradert til Norwegian .. «Men , jeg får en gratis natt på hotell her på OSL, Runway hotel tror jeg, og garantert plass til Bangkok i morgen, men da fra Frankfurt.»
Føles som om det er ett og annet som ikke henger helt sammen her ja, men pøsj det kan jo bli en artig historie ut av det