Da er det blitt andre januar og det er tilbake til hverdagen. Årets første jobbtur går til Island. God torsdag alle. Snart helg!
God morgen! Litt treg start i dag, tillot meg å sove en time mer ann vanlig på en hverdag. Men, varmen er på i bilen, og snart er det avgårde på jobb. Regnet med at det er ganske rolig på kontoret, og det passer meg fint. T-21 LAX Snart helg!
Litt brå start på årets første arbeidsdag. men lite folk på kollektivt i det minste. Og om ikke annet er det som han over sa; snart helg (og snart kaffe)!
God morgen fra Villa Copenhagen. Sne og sol i Køben og frokosten leverer som alltid.Bonus kontoen hos Strawberry minker og man får god poeng utnyttelse i Danmark. Ha en fortreffelig torsdag alle bonusnisser
Morn fra hjemmekontoret. To dager med "hverdaging", så tre uker med det stikk motsatte. Gleder meg stort! Både til selve turen og det å få utvidet KLM-hus rekka. Spiste biff i går, av norsk ku, som smakte mye bedre enn de siste gangene jeg kjøpte biff på et vanlig supermarked. Men, jeg frykter at jeg aldri vil oppleve melkefe som godt etter å ha vært i Argentina. Han som fikset hele turen for oss, tar oss med på en parrilla i Buenos Aires, som han selv mener er en av de bedre i byen. Reisebrev og min vurdering kommer etterhvert. Ha en herlig dag!
God morgen fra stueloungen. Treg start på undertegnede, rakk heldigvis å levere eks-forloveden på treningen i riktig tid. Nå må vi straks frese 15 cm snø som har fått lov å ligge i ro mens vi var på hytta. Men først IF, selvfølgelig. T-56 til TRD. Ha en fin torsdag!
God morgen fra snøkaos i nordvest, så blir en liten treningsøkt med snømåking. Deilig med feriedag 2.januar, men har fått problem med bilen hvor luft siver sakte ut fra ene hjulet. Må finne et verksted som kan se på det. T-15 til LHR
Godag frå heimekontoret og kvardagen. Det var godt med påfyll av snø til det nye året. Heldigvis blir det ikkje kvardag lenge T-5 til OSL-LHR-HND-CTS Får ein heil dag i London, brukar IHG poeng på Kimpton så blir det ANA sin suite til HND, steike kjem til å savne ANA.... Gledast til Japow, strevar med å finne ledig cat-skiing....
Vintermagi fra Villa København Vannet var fantastisk. 30K bonusnatten her ut året,en av de beste Strawberry poeng fangstene.
God etterlunchtid frå Sunnfjord. Her har det kome solide mengder med snø, so det spørst om det ikkje vert ut og trimme om litt. Med både vind og snø fristar nok LAX-turen om nokre veker litt meir.
God ettermiddag fra hovedstaden. Årets første arbeidsdag og ut i fra antallet hoder på kontoret føltes det mest som en inneklemt dag gitt. Fikk unnagjort mye i fred og ro så nå er man allerede ajour før de fleste er tilbake til mandag så det er fint! Ellers har man vært innom Meny, som ikke bare gav 5% Trumf, men som også hadde salg på mesteparten av varene med jul skrevet på emballasjen så det ble billig påfyll av både middagsmat og pålegg OG ekstra poeng Nyt kvelden folkens, snart helg igjen!