Tilbud kommer på onsdag..

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av John in The Tower, 27. sept 2015.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg får allerede frem de rabatterte prisene. Siden rundt kl 22 som jeg la merke til det..
     
    Norfindir liker dette
  2. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    takk. jeg har selvfølgelig en eb billett til trd den 11. oktober som jeg ikke kan endre pga avtaler så jeg faller akkurat utenfor dette tilbudet :(. Skal prøve å avbestille returen slik at jeg får en back2back retur med rabatt i stedet.
     
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Sølvmedlemmar kan bestille no, det betyr vel kanskje at alle kan bestille.
     
    knutfin liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,769
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke mulig for stakkars EBB å bestille på tilbud enda. Kanskje i morgen?
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,673
    Likes mottatt:
    32,528
    Bonuspoeng:
    293
    Tja... Jeg får feil uansett hva jeg bestiller til. Både EVE og TRD kommer opp med masse tilgjengelighet. Men når jeg velger avgang tryner systemet med en idiotisk feilmelding.

    Så ringer jeg med EBG nr til 05400 (!) for å bli satt på evig vent for å snakke med en engelsktalende...

    Det går virkelig ikke an at de lar en vente i flere minutter når de tar betalt for det.

    Dessuten er det sinnsyk elektro musikk og ikke et kvekk om at du er nummer ditt eller datt i køen :mad:
     
  6. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Ring utenlandsnummeret det gjør jeg gratis, har Chess og de har ikke sperret det for bruk i Norge
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    "Du har ringt et nummer som kun er tilgjengelig fra utlandet" får jeg.. :( Har Talkmore.
     
  8. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Men det funker iallfall med Skype! :) Det er uansett mye billigere enn fra mobil!
     
  9. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Selv er jeg veldig fornøyd. Skal en tur til Ronneby i Sverige fra Stavanger. T/r i Go med kona var kr 8 500,- for billetter enn betaler for. Her ble det 20 000 bonuspoeng, og kr 1000 i skatter og avgifter.

    Tipp, topp, tommel opp!
     
  10. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Funker fint her, akkurat bestilt London via Oslo og Køben den 17/10 med retur tre dager senere og Longyearbyen via Oslo den 21/10 med retur 2 dager senere, i Pluss, 28000 poeng for begge turene, dvs. 18000 for London turen og 10000 for Svalbard. Tenker at det blir Basecamp Hotel på Svalbard, noen som har vært der? I London blir det nok Doubletree by Hilton Westminster, har en personlig invitasjon der fra GM etter mitt siste opphold i september 2014, blir spennende og så om han holder hva han lovte :)
     

Del denne siden