Sumo gikk fint under siste flyprat og øl, men det tok nesten en måned før poengene faktisk var på kontoen.
Har "prøvekjørt" dette et par ganger siste måneden, en gang på Egons (Lillestrøm) og en gang på Royal Gastropub på Oslo S. I begge tilfeller var poengene på konto iløpet av en ukes tid.
Mange sider her, så spør heller enn å lete. Vet at noen har klart å registrere amex mens andre ikke får det til. Jeg tilhører sistnevnte gruppe. Finnes det noen triks? Edit: viste seg at kortet var lagt til selv om jeg fikk feilmelding
Som etterregistrering eller automatisk? Var på sumo for en uke siden men nada har skjedd. Teatro og Villa paradiso på konto 3 dager etter besøk..
Jeg fikk ikke, ble registering, men har heller ikke vært på Sumo etter fellestreffet, er så trist å dra ditt nå. Men, men Sumo er forsatt en ufrivillig favoritt
Har aldri fårr noe fra Egon... Tror jeg går tilbake til vanlig kort... bare tull med SAS EB for tiden
Spiste på Egon 29.02.2020, e-post med bekreftet EB 06.03.2020, og poengene er på plass på konto. Dro ikke noe SAS-kort i forkant, bare betalte med Curve som jeg har registrert.
Har det kommet en endring nå og ikke alle butikker aksepterer betalingskort (MC, Visa, Amex)? Ser på eurobonus.shopping at det har kommet opp hvilke kort butikken aksepterer. Men noen aksepterer ingenting utenom det fysiske EB-kortet. Har det alltid vært sånn? Er det nytt? Eller er det noe jeg ikke skjønner?
De har kanskje innført dette siden den tilknytningen med betalingskortet ikke har vært så stabil. Så slipper de så mye trykk på etterregistrering