Fjellskål i Bergen: Fungerte ikke med registrert Amexkort. Måtte retroregistrere, hadde heldigvis huska å få med kvitteringen! Poengene på konto 4 dager etter registrering. Med riktig kjøpsdato i EB-oversikten også
Ikke så overraskende at AMEX ikke fungerte i og med at det står sånn på nettsiden. Men fint å vite at retroregistrering fungerer. Da bruker jeg AMEX kortet igjen og må huske på kvittering.
Når du søker etter butikken forsvinner det, så du må la søkefeltet stå tomt og kun velge kategori og land og da bla gjennom sidene til du finner butikken du leter etter. (Fungerer i hvertfall på Mac og iPad med Safari)
Ser jeg har gått på samme smellen på Royal Gastropub. Har ikke tatt vare på noen fysisk kvittering, er det noen måte å få etterregistrert dette kjøpet da? Er bare snakk om 200ish poeng, men poeng er poeng
Har sett på businessclass.se/forum at folk skal ha fått etterregistrert poeng på grunnlag av kontoutskrift, så det kan være verdt et forsøk. Gi gjerne tilbakemelding om det fortsatt fungerer
Jeg må konsekvent etterregistrere alle kjøp. Har prøv Miss Gin, Egon og Rituals siste halvåret - ingenting har kommet inn automatisk, selv om kortet er lagt inn i profilen, fungerer det greit for dere andre? Nå har jeg bare betalt med Amex, så skal ikke utelukke at det er problemet..
Rituals 7 ganger de siste Mnd. Bare 1 gang ble det ikke auto registrert og måtte da etterregistreres. Kort brukt alle ganger var S-Banken Debetkort.
Hvis fruen drar sitt MCP pointearner kort på Sumo, blir det da automatisk registrert som tilhørende kort til mitt MCP, og EB’ene renner inn, eller må noe gjøres først? Forventer høy omsetning der i morgen….
Så akkurat dette etter jeg postet, men tusen takk for svar La inn mitt Amex Elite og hennes pointearner der også. Så da er det vel mest fordelaktig at fruen får med seg Amex Elite kortet kontra å bruke MC P? Der som fikk meg til å stusse var at info under kun kommer opp når man legger inn et SEB MC kort og ikke når man legger inn Amex
Jeg ville regnet med nei,hvist ikke noen andre her inne vet. Siden Apple Pay er 100% Privacy Protected kan butikken ikke se kort type eller navn eller osv.
Jeg tipper at det går helt fint siden eurobonus.shopping sin faq under punktet "Hvilke betalingskort og kredittkort kan jeg koble til EuroBonus?" spesifikt nevner apple pay/gpay osv som en workaround for å forsikre seg om at bankaxept-delen av vanlige bankkort ikke benyttes: "Når du betaler med norske debetkort som er kombinert Visa/BankAxept eller MasterCard/BankAxept skal du have kortet i din mobilbetaling som Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay eller Fitbit Pay, for at opptjene EuroBonus Ekstrapoeng."
Kult! Da er det bare å registrere Curve-kortet og krysse fingrene og håpe på flere norske samarbeidspartnere.
Skal poengene komme med en gang? Dro amex på døgnvill før i dag.. nada. Tok med kvittering. Kan man etterregistrere med en gang?