Nei. Det tar noen dager før du får mail med bekreftelse på at kjøpet er registrert og så opp til noen uker før du får poengene utbetalt. Det er vel en 7-14 dager før du kan etterregistrere hvis bekreftelse ikke kommer.
Tidligere kunne man se hvor man hadde handlet, og hvilke poeng som var registrert på nettsiden eurobonus.shopping. Enten er jeg blitt svaksynt på mine eldre dager, eller så finnes ikke denne oversikten lenger. Kan noen hjelpe meg? EDIT: Fant det.. Man må gå på "Administrer kort". Da får man oversikt over kortene som er tilknyttet, og oversikt over hvor man har handlet.
Noen som har erfaring med dette på Wolt? Får aldri noen poeng registrert der ved kjøp på nett, og heller ikke bonuspoengene på kampanjen de hadde i september
Har fått bonuspoeng fra Wolt for alle bestillinger, kommer alttid en epost om det noen dager etter bestillingen.
For min del virket det uten problemer, bare å legge inn kortet på eurobonus.shopping siden, og bruke det samme kortet ved betaling i Wolt appen.