Når man legger inn SAS Mastercard Premium kommer det faktisk opp en egen checkbox for SEB Kort bank som ikke dukker opp på andre Mastercard. Kan det være dette som gjorde at mastercard kom etter Amex og Visa?
Viser at SEB tar personvern/GDPR etc mer på alvor enn Amex. Tipper at det samme gjelder Amex, de informerer bare ikke om det....
SAS MC og Shell MC gikk fint her, men DNB MC (saga platinum) fungerte ikke hos meg! Hva slags DNB MC fikk du lagt inn? Får opp dette etter å ha tastet inn de første 6 sifrene: "Kortet du prøver å koble til er ikke et kvalifisert Visa-, Amex- eller Mastercard"
Fikk denne når jeg trykket meg inn på siden. Jeg er stor fan av åpenheten. Dear EuroBonus member, Thank you for being on our site. We have been overwhelmed by the success today (even though we thought we were prepared) so we are using 10 minutes to add a lot more power to the server park. Thank you for your understanding – we will be right back
Jeg handlet i en partnerbutikk i går hvor man får 30p for hver 100kr. Butikken sa at jeg bare behøvde å betale med kortet (SAS MC Premium) som vanlig for å få disse ekstrapoengene. Stemmer det..? Hadde ikke benyttet meg av funksjonen i denne tråden ennå. Kjøpet var på 2500, så med 25 ekstrapoeng fra SAS MC + 30 fra butikken skal jeg ha tjent 1375 poeng.
Du må dra EB kortet uten betalings funksjon først, så SAS MC Premium, eller så kan du reg. deg på SAS, som denne tråden hinter om og du slipper å bruk medlems kortet.
Jeg fikk lagt inn mitt Saga-kort igår på første forsøk, så det skyldes neppe korttypen. Sikkert bare noe rusk i maskineriet i oppstarten.
SAS MC gikk ok. Bank Norwegian Visa gikk ok. Amex feilet. Flying Blue MC ikke kompatibelt DNB PB MC ikke kompatibelt Får prøve igjen senere da, men jeg kom litt på vei i det minste