Virker som om det er endel utfordringer fremdeles med registrering av kort ja. Jeg får kun lagt inn SAS MC men ikke Amex eller Saga Gold MC. Heller ingen Visakort. Har nå prøvd på mobil og PC med flere nettlesere.
Har fått lagt inn SAS MC et par VISA-kort, men ikke Amex. Får prøve igjen litt senere. Dette blir uansett veldig bra
Siden hodet er helt grøt nå grunnet eksamen om 8 timer - som fattig student med kun DNB-MC koblet opp mot EB via banken, vil dette kunne kobles opp og dobbeltdippe, det høres da for godt ut til å være sant?
Og ikke minst økt gjeld Og hvis du bruker NCC MC får du både EB og NCC poeng Amex Elite Check Amex Plat Check SAS MC Premium (D) Check NCC MC (P) Check Curve MC Check DNB Saga fail...
Merk at dette kun gjelder forretningene listet opp her: https://eurobonus.shopping/nb/shops/categories/
En tanke.. Kan det være mulig å dobbeldippe med Viatumf her? For eksempel Chillout... er på begge platformer. Så inn via viatrumf, og betaler med kort registrert opp mot EB. Først 8,3% trumf, så 50 poeng pr 100. Da blir det fort poeng
Blir jo faktisk mulig med trippel dipp om de faktisk også tar Amex eller MC ***Obs, ble posta litt mange ganger den der Vel ivrig kan det se ut til, men dårlig dekning på toget her som gjorde utslaget
Jeg ser for meg at du kun får poeng gjennom dette systemet hvis du drar kortet i en betalingsterminal i butikken og at nettbetaling ikke vil registreres korrekt. Kanskje det fungerer hvis noen av nettbutikkene lar deg bestille på nett, men hente og betale i butikk.
Tja.. men det fordrer jo at de forskjellige systemene snakker sammen. Noe jeg tviler sterkt på at de gjør. Burde være verdt en test kanskje?
Noen som har prøvd dette enda, eller blir jeg førstemann ut? En kompis som jeg har utstyrt med pointearner stiller opp som han skal og legger ut for hele julebordet på jobben og blir i så fall field tester for alle oss her. De skulle ha julebordet sitt på Egon. Vet jeg skulle lobbyet for at de skulle dratt på Sumo i stedet, men you can't win every time..
Et kort jeg sliter med å få registrert. Dnb pb mc.. Skriver inn første 5 tall så går det rett vest,flere med samme erfaring?
Får samme utfordring med DnB sine hvite kort. Amex og Danske Bank Gold/ tidligere Juristforbundet er lagt til.