Fikk ikke poeng for Gucci og Helly Hansen. Måtte først vente 21 dager for å kunne etterregistrere. Så 1 uke til jeg har fått e-post om at poengene kommer innen 25 dager. 14 dager senere er det fortsatt ingen poeng å se...
Ingen bonus 10 dager etter kjøp, 15 dager igjen med neglebiting. Og på toppen av alt så finner jeg ikke kvitteringen!
Jeg å har et kjøp der jeg ikke finner kvitteringen. Lurer på om utskriften av transaksjonen fra nettbanken holder som dokumentasjon? Noen med erfaring?
Lite trolig. "Husk at for å kunne registrere manglende poeng er det et krav at du har kvitteringen fra forretningen." https://eurobonus.shopping/nb/service/validation
Det er vel et krav at alle butikker, restauranter og cafeer osv oppbevarer kvitteringer elektronisk. Jeg har mistet kvitteringer ved et par anledninger og kontaktet stedet det gjelder og fått utskrift på kvittering elektronisk. Spør bare om kvittering og oppgi når du var der og de fire siste sifferene på kortet ditt så finner de den nok.
Om kvitteringen ikke lar seg oppdrive ville jeg gjort et forsøk med skjermbilde fra nettbanken. Businessclass.se har innlegg fra noen som skal ha fått godkjent dette: https://www.businessclass.se/forum/threads/eurobonus-everyday-lanserat.98422/page-11#post-856813
Njet. Hadde også et kjøp på sumo storo rett før og rett etter jul. Det rett før har jeg måttet etterregistrere. Har sendt mail og sutret over at dette ikke funker.
Jeg har ikke prøvd det ennå, men brukt gamle medlemskortet uten betalingsfunksjon og så kort etterpå. Men det er bare 87 poeng på veg inn fra Sumo... skulle være litt mer når man betalte 308 NOK.. Ingenting fra Miss Gin ennå
Egon Krsand forteller om poeng omlag dagen etter besøk. Brukte kort knyttet mot EB søndag med melding mandag, og mandag fysisk EB med annet kredittkort, der melding kom tirsdag - så de er raske på pletten.
Dro mitt DNB Saga Mastercard på Sumo Stavanger på lørdag 18 januar. Dukka opp i dag som pending i oversikten
Må etterregistrere. Det er 87 poeng inn fra Sumo og det er ikke riktig. Hvorfor må man vente så lenge før man kan etterregistrere... argh
Mine erfaringer så langt med bruk av registrert Saga MC: Sumo, Solli Plass: Var der på lørdag, bekreftelse kom i går Miss Gin, Grünerløkka: Vært der tre ganger, alle bekreftet etter et par virkedager Døgnvill, Tjuvholmen: 17 dager and counting, ingenting enda