Sumo Vestre Torggate 18.01, ingen poeng eller bekreftelse enda. EB-kort + EB registrert Saga. Har dessverre bare EB/Ugyldig brukersted-kvitteringen. Tips om skjermbilde fra korthistorikken skal prøves ut når den tid kommer.
Jeg fant en gang en oversikt over kjøp som er gjort med loyalty solutions, hvor det også sto poengopptjening og om det er overført. Nå kan jeg ikke finne denne oversikten, finner jeg den bare om jeg logger meg på på PC? Ikke på mobil?
Her finner jeg oversikten ved å logge inn på https://eurobonus.shopping/ både fra pc og mobil. På mobil er innloggingslinken "gjemt" i menyen.
Ja - håper de får ting på track med teknikken. Håpløst å måtte passe på disse transaksjoner. Jeg savner Sumo Solli fra denne uke, lets see
Jeg prøvde sumo i går ettermiddag uten at det har tikket inn noen epost om registrerte poeng :-( Hvor lang tid skal jeg vente før jeg må sende henvendelse om manglende poeng?
Godt spørsmål. Ikke hørt noe etter tirsdag, og k dag var jeg på Storo. Har selvfølgelig tatt vare på kvitteringer.
Tidligere når jeg har benyttet vanlig EB-kort i helg, mottatt mail 1. eller 2. virkedag etter. For kjøp på vanlig hverdag har mail kommet natt til neste virkedag. Så tipper det er ca. samme tider man opererer med på tilknyttet kort også. Du får vel uansett ikke til å etterlyse poeng før etter 3 uker... Edit: Disse erfaringene gjelder generelt og ikke knyttet opp mot Sumo spesielt...
Om man ikke har fått mail innen 48timer etter kjøp har vel registreringen feilet? Tidligere erfaring mot sumo uansett dag har mailen tikket inn samme dag. (Kun eb kort før betaling)
Jeg fikk mail om Fly- og ølbonusen fra Sumo natt til søndag. Summen ser riktig ut. Tror aldri jeg har fått disse mailene så raskt som 48 timer.
Jeg har problemer med systemet på hjemmesiden. Det står at man kan etterregistrere tidligst 8 dager etter kjøpet, men kalenderen er rød fra uke 3 og har vært det litt...