- emotional support animal i størrelsesorden giraff
- gamle britiske menn som sniker seg innpå når du sitter på en fireseter alene, fra Charlotte til London med US Airways (ble dette for spesifikt?
- kanskje ikke akkurat i selve flyet, men i sikkerhetskontrollen: folk som har på seg hele smykkekoleksjonen sin, og den påfølgende evigheten for å få alt juggelet av
- "minkpelsdamer" - trenger ikke nødvendigvis å være minkpels (eller pels i det hele tatt) involvert, men dette er en egen type kvinnfolk man gjerne finner sammen med artsfrenden "viktig fyr i dress, med stresskoffert" med øøøøørten gullkort klina på, fra gud-hjelpe-meg alle flyalliansene, rundt omkring, særlig konsentrert rundt flyplasslounger.
(Mest underholdende kanskje, og ikke like irriterende. Men jeg tenkte det kunne være greit å nevne for det om. Cause it annoooooys me.)
- folk som nekter å bytte 12C mot 14C på en helt full flyvning. Hjelpes.
- jeg haterhaterhaterhater folk som har drøssevis av håndbagasje med seg om bord. Og når jeg en sjelden gang jeg er en sånn person selv, så skammer jeg meg så at jeg helst hadde sett at jeg hadde blitt hjemme
Vis alt...