Så det var ingen som hadde laget så da prøver jeg meg. God morgen fra kontoret på Skjervøy. Akkurat som mandagen i går er også dette siste tirsdag som jeg jobber på i 2024. Teller ned dager til jeg skal med Hurtigruten/Havila på fredag og fly via Bergen med Widerøe på lørdag. For jul blir sydpå i år. I dag har også Skjervøy, årets siste kommunestyret så får vel håpe vi har penger etter i dag da. Ønsker alle en flott tirsdag uansett hvor dere måtte tilbringe den
God morgen, Pepperkaker serveres på jobb i hele desember. Alltid noen som aldri blir fornøyd Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgon frå eit Florøida som badar i opphaldsveir. Det nærmar seg jul. Det nærmar seg LAX tur. Lite å klage over, med andre ord.
Morn fra slappsfylte Trøndelag. Det røsket godt i veggene i natt, men ikke nok vind eller varme til at jeg slipper å måke frem bilen. Kjip start på dagen med at kaffen har tyggemotstand fordi noen hadde satt på drop stop på filterbeholder og det oppdaget jeg først når det rant over. Jaja, får bare tenke meg bål og så passer det Ellers blir det siste legesjekk før tur og jeg må huske å spørre om mine pusteproblemer blir verre opp i nærmere 4km høyde eller om denne biten av turen bør droppes. Snodige ting man må ta stilling til… Ha en herlig tirsdag!
God formiddag fra kontoret. Ingen spenstige skyer i dag, men det er sol og fint vær! Og om en uke er det julaften! Det er litt julestemning på kontoret, med pepperkaker og julelys. Og alle er i godt humør, for snart er det ny julelunsj! Norgesgruppen deler ut Trumf->Eurobonuspoeng om dagen. Og det er jo hyggelig, jeg bikket under 700k poeng, så det er på tide med litt påfyll! Men det er litt vanskelig å holde oversikt, siden Viatrumf-siden funker dårlig. Så nå blir det etterhvert en skikkelig opprydding i Excel-arket, når nettsiden er oppe og går igjen. For de som var bekymret, så har jeg nå fått bonuspoengene fra SAS MC også, tilbakedatert til 3/12. Ha en finfin dag!