God morgen fra hjemmekontoret i nordvest. I dag blir det jaggu flytur med rødnesene, men ikke før i kveld. Hadde valgt sete 1F, men er nå flyttet til 2F da setekartet plutselig ser slik ut som under. Mon tro hva som er skjedd med rad 1 sin høyre side?
God morgen(?) fra kontoret. Jobb og jobb, etter morgenens faste tur på trimrommet. Solen skinte i stad, men nå er det litt mer skyer. Prøver å velge hotell i Barcelona, men har litt beslutningsvegring. Så da har man booket to, og så får jeg følge litt med på priser frem mot avreise. Kona skal være med, så da må det jo være behagelig og fint. Ha en fin en!
Fint å se at setekartet er oppdatert. Når jeg pendlet med Norwegian for noen år siden viste setekartet alltid seks seter på rad 1, men i praksis var fremste rad på D-F rad 2. Altså at det var en rad mer på venstresiden av flyet. Etter å ha gått på en smell selv et par ganger var det alltid fornøyelig å sitte på 3D og få med seg alle som ikke skjønte hvor rad 1 var blitt av. Hvis du allerede hadde fått velge rad 1, kan jeg ikke skjønne noe annet enn at det har vært en liten equipment change?
Det er LN-ENN som er satt opp ser jeg og det ser nå ut til å være en helt standard Norwegian 737-8 maskin.
God morgen! Kan rapportere alt vel fra Intercontinental Malta Siste dag i dag før hjemreise fra det som kan karakteriseres som bra norsk sommervær Ønsker alle en strålende en…
God formiddag fra hovedstadskontoret. Godt at det er noen som får fly, for her i gården er bena godt plantet på landjorden. Jaja, så lenge solen skinner og det om ikke lenge er klart for burgerlunch (med en ørliten pils til), så er humøret likevel helt på riktig side av midtstreken. Skal se det kan bli en flytur eller to før måneden er slutt, uansett. Ha en fortreffelig tirsdag!
Solkysten.. Plutselig var det 6 reiser i SAS appen og en i LH appen … enda jeg egentlig har sluttet å fly Godt det er helg
Norwegians 737-800 har 1D-F, mens 737-8 ikke har det, så risikosport å velge 1F, men her ble det jo løst fint ved at du fikk det som i realiteten er 1F. Som 1F person velger jeg 1A hos Norwegian.