I Bartebyen er det fremdeles hardt å stå opp etter ferie... Her er det oppholds p.t., men asfalten vitner om regn i løpet av natten. Ha en strålende dag, med eller uten "BØTTER"...
Her er det mandag en liten stund til enda, men jeg har absolutt tro på at tirsdag morgen blir god når den kommer
God morgen fra Trondheim. God dag indeed , motorsykkel til jobb i lett vær og det ser meget lovende ut for ettermiddagen. Ha en flott tirsdag
God morgen fra solfylte Kongsberg. Er ikke mye i veien med tirsdagen her. I morgen derimot er vi lovet Bergensvær, sikkert en fake versjon uten vind. Ha en vær eller ikke-vær dag, alle!
God morgen fra hovedstaden! Masse skyer kl 0600 i dag, men det bedrer seg nå. Har trent (selvskryt må til), er på jobb, gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Har startet planlegging av ferie for jul/nyttår 2018/19(!). Så tidlig har jeg aldri planlagt ferie før.. Snart helg!
Godmorgen. Togene kører og solen skinner rundt om skyerne og selvfølgelig bliver det en god dag. Eneste ulempe ved tirsdag er at der er en hel uge til mandag (som alle jo ved er den bedste dag på ugen).