God dag fra Gardermoen. Akkurat ankommet fra IST (vanvittig stor flyplass) og fått lov til å snike meg med et tidligere fly til TOS på vanlig plus-billett. Det overgår irritasjonen ved å ikke kunne bruke transfer (de kunne i det minste satt opp infoskilt at det ikke gjelder alle med innenriks sas) med god margin!
God morgon frå kalde Valdres. I natt kom den fyrste snøen nede i dalen, etter at det kvite har sakte krype nedover som ein boa. Bilen har fått på sin litt mjukare gummi, og har fått testa seg litt på føre som er i vente. Det har vore lite tid til IF om dagen, men no ligg det klare saker til både reisebrev frå vår reise til Paris, Eurotunnel og heimreise frå London, og det ser ut til å bli Brussel, Bergamo, Uzbekistan og Miami før me kan ringe jula inn med ei rolig jul.
God formiddag fra Trondheim Her var det småkjølig å gå til jobb i morges... På tide å tenke på vinterhjul snart... 10 dager til neste flytur: Amsterdam med halvmaraton venter Ha en fortsatt fin dag, folkens
Doktor`n sitter "værfast" fram til HKG turen, og av de små gleder en har i hverdagen, feirer en nedtelling til HKG turen, for å øke egen gledes faktor, dagdrømme litt i andres reisebrev og selvfølgelig å holder reisefeber`n i sjakk til avreise
Ja, tror ikke de har fått noe annet siden jeg var der sist. Ingen grunn til å sette av tid. Sånn var den for akkurat to år siden: https://insideflyer.no/test-avianca-business-lounge-miami/
Er i Avianca VIP Loungen nå.. lite folk og kafeteria mat .. det regnet så kraftig, så ingen grunn til å sitte på hotellet når det gikk en gratis shuttlebus kl 10.45 ..
Er definitiv enig med @Upsaker sin vurdering av Avianca Loungen fra 2015 .. bortsett fra at det er lite gjester .. Irettesettelse: @Upsaker sin rapport var fra 3.10.2017 .. altså bare litt over to -2- år siden Beklager forvirringen Dessuten skal man ikke la seg forvirre av fakta!
Ser dere ikke at det står 1D på Aviana Lounge stolen hans EDIT: må forstørre bilde av stolen, så ser du det
Nå har de begynt å sete folk ..fullt og de har til og med satt en ung jypling ... yngre enn junior (@anders82 ) ved bordet mitt .. du verden!