Morgen fra akkurat innenfor ring 2. Ser at jeg var ute og fløy IF sitt favorittselskap for 2 år siden Og fikk med meg 5-1 mot Milan Godt jeg skal ut og fly Ryanair igjen om 2 måneder. Skulle tro det var marked for direktefly til Italia lørdager i vinterhalvåret fra OSL, men la gå. Fullstendig rapport kommer Ha det kjekt
God morgen fra nordvest. Nytt pass kom i posten i går så etter tips om økt gebyr fra oktober, ordnet jeg ny ESTA i går kveld. Godkjent på under 1 time. Ellers så ser det ut som jeg får på plass alle langstrekningene til Australia i biz i dag. Meget fornøyd med det i Skylaget selv om det ble en del poeng. Ha en fin tirsdag.
God morgen fra Berlin. Her er man ute og spaserer, før man om litt tar toget ut til BER for retur hjemover. Når man har kommet seg hjem, er det i følge sikre kilder kun 3 arbeidsdager til helg. Det kan man like. Ha en trivelig tirsdag!
God formiddag fra kontoret. Møter, møter, og atter møter. Og noen som flytter på ett møte, så alle andre møter må flyttes på. Sukk. Men, jeg fikk gjennomført morgenens trim på treningsrommet, og er klar for fotballkamp og legobygging etter jobb. Så jeg har iallfall noe å se frem til! Ha en fin en!
God formiddag fra Oslo sentrum. Mye jobbing her også, møter og annen faenskap. Det eneste som minner om langdistansereiser er lunsjen min- en Banh mi fra Miss Gin (fremdeles 200% opptjening!) Satser på en tur vestover i helga, men da blir det bilen som frakter oss til solkysten og ikke noe fly. God tirsdag, alle!
God ettermiddag fra Singapore. Ett kjapt besøk i loungen hos Ritz; Shampis i hvit og rosa utgave er tilgjengelig fra åpning til stengetid 23:30; Nå blir det straks Grab til LeVel33 for mingling med cocktails og «snitter»
Hei fra SK4697. Har nok i dag hatt min siste tur gjennom slusene til gullstuen. Flyet er stappfullt -1, til min store irritasjon røyk seatblock i dag tidlig og eneste ledig er på raden rett bak meg. La gå, snart fremme..
God ettermiddag fra gullstua på CPH. Siste gangen innom en SAS gullstue i mitt tilfelle også. Liten time til før siste strekk mot Oslo. Ferien er over, men ut å fly allerede i morgen. MQN er destinasjonen, via TRD. Ønsker dere en god dag videre!
Det ble kansellering av kveldens/morgendagens tur til LIM/BUE. Reroutingen via MAD gjorde at det ikke var verdt reisen. Det var veldig synd. Kjenner at jeg ble overraskende nedstemt over det. Skulle ønske det var et vell av bonusbilletter man kunne hoppe på nå på en dags varsel, men det er lite (aktuelt) inventory på både Awardfares og Awardhacks for neste uke. Men, det nytter ikke å gråte over spilt melk (urefunderbar separat billett mellom open-jawen). Jeg får heller trøste meg med EU261 og ta det som en lærepenge. Jeg hadde til og med avventet med å bestille den separate billetten til nå noen dager før avgang for å slippe å bestille flex-billett Og så kommer kanselleringen dagen etter kjøpt billett
Hei, igjen, kort innom fra MUC. Mest for å lufte en smule skuffelse med SEN-loungene her, for dette var stusselige saker... Både loungen ved G28 og G24 er små, mørke og svært travle, såpass at G28 ikke var et blivende sted. I G24 fant man et ledig sete, men er glad det ikke er lenge å vente her. Skjønner at det også er en ved K-gates, håper den er bedre. Hmmm... kanskje jeg burde gjøre som @Wiolenze neste gang jeg er på MUC, gå i F-loungen? De vil sikkert forbarme seg over en skarve senator...
Klokkeklart, terskelen for å komme inn på F-loungene med matchet Senatormedlemskap er lav Med litt flaks neste gang kan jeg gjeste inn!